גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
34
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקבוצה החרדית שנעלמה מהרדאר של משרדי הפרסום החרדיים 13

נציגי ‘קהלא קדישא’ שלקחו חלק בכנס ‘פאשקעוויל’, חשפו בפעם הראשונה את המגזר שהם מייצגים, שמשום מה, עדיין לא זכה להיכרות עומק במשרדי הפרסום והמדיה החרדית.

גם אם לא ידעתם עליהם עד היום, זה עדיין לא תירוץ…

מי שמחמיץ את הקהל הזה, חשוב שרק יידע את המספרים:

הקבוצה מונה קרוב ל-62,000 נפש, 8,500 משפחות, 27,000 תלמידים.

זו לא קבוצה שאפשר להמשיך להתעלם מקיומה, גם אם הקהל הזה עצמו בוחר שלא להיות מחובר באמצעי המדיה הקיימים.

הקהילות המרכיבות את הקבוצה הזו, מתוייגות תחת ההגדרה של ‘העדה החרדית’.

כן, אלה מההפגנות.

אבל ההפגנות, מעסיקות פחות מ-2 אחוזים מהקבוצה הגדולה הזו.

כל השאר, הם אנשים ומשפחות, המתפרנסים מכל אמצעי הקשת המקצועית, חלקם מעורבים היטב בעסקים שונים ומהווים קהל יעד צרכני נרחב ומגוון מאד. לא כדאי להחמיץ.

‘קהלא קדישא’ מהווה פלטפורמה יחידה לפרסום ושיווק בקבוצה זו, והצליח לחדור לאלפי משפחות, שאין להן כל אמצעי פרסום אחר.
בנוסף, מפיץ ‘קהלא קדישא’ את העיתון, באלפי עותקים בנקודות מכירה בכל רחבי הארץ.

הקבוצה החרדית שנעלמה מהרדאר של משרדי הפרסום החרדיים 14

סיבות רבות להצלחה, אבל אחת מהן היא הנוסחה המנצחת שייצר ‘קהלא קדישא’ בתוך המגזין, הזוכה לפופולריות רבה בקרב קבוצת העדה החרדית, באמצעות תוכן עשיר ומרתק, סדרה של חוברות ופרויקטים חגיגיים במהלך השנה, המקיפה את כל קבוצות הגיל של האוכלוסיה, מאב המשפחה, האם והבת, הילדים המתבגרים וצעירי הצאן… כולם מקבלים מגזין מותאם בירחון ‘קהלא קדישא’.

חבילת העיתון שמופיעה אחת לחודש מכילה 4 חוברות מגזין, חדשות, ומוספי נשים וילדים בשפת האידיש, מצרך נדיר וחשוב במגזר זה.

באמצעות ‘קהלא קדישא’, תיחשפו לחסידוית תולדות אהרן, תולדות אברהם יצחק, דושינסקיא, ברסלב, משכנות הרועים, סאטמאר ועוד.

כי בקבוצה הזו, אין מדיה אחרת.

בני הקהילות של קבוצת העדה החרדית, מתנזרים במוצהר מקריאת עיתונים אחרים או גלישה לאתרים הנוגדת את השקפתם.

זה עדיין לא אומר, שכדאי לכם לוותר על קבוצה צרכנית כה גדולה ומשמעותית.

בהמשך, יוזמים ב’קהלא קדישא’ מהלך מקיף לשיתופי פעולה, כתבות עומק וסקירות שונות ללקוחות שלכם, עמודי פרסום ותכניות שיווקיות למיניהן למשרדי הפרסום וללקוחות הגדולים.

הקבוצה החרדית שנעלמה מהרדאר של משרדי הפרסום החרדיים 15

מאיר אייזנברגר, מנהל הפרסום ב’קהלא קדישא’: “בכנס של ‘פאשקעוויל’ עשינו היכרות עם נציגים שונים ממשרדי הפרסום החרדיים ואצל כולם ראינו את ההפתעה על הפנים… אפשר להתווכח על גישה או השקפה, אבל אי אפשר להתווכח עם מספרים. בדיוק למטרה זו אנחנו כאן, כדי לספק עבור הלקוחות והחברות, אמצעי מדיה אפקטיבי עם אופציות אטרקטיביות לפרסום, שלא הכרתם עד היום”.

זאת ההזדמנות שלכם לגלות את הקהל שנעלם עד היום מהרדאר ולחבר אותו למותגים שלכם.

הקבוצה החרדית שנעלמה מהרדאר של משרדי הפרסום החרדיים 16

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן