יותר מ-200 אנשים השתתפו בשבוע שעבר באירוע מרשים מבית ביזמקס, בשיתוף עם ג’וינט ישראל, פרוג ובנק הפועלים, אשר במרכזו הושקה קהילת BizUP שתהווה חממה מאגדת ליוצרים חרדים בתחומי העיצוב והמדיה. לאחר ההתכנסות עם כיבוד חלבי עשיר, נהנו המשתתפים משלוש כיתות מקצועיות בנושא קריאייטיב, עיצוב פנים וקאוצ’ינג עסקי.
בשיאו של האירוע, הקהל התכנס באודיטוריום הסמוך למתחם העבודה ונהנה מהרצאות מיוחדות.
המעצב עטור הפרסים פדי מרגי ריתק את הנוכחים עם שאלות על אתיקה במיתוג, והביא דוגמאות מתוך התערוכה שהוא מציג ‘חיטה זו חיטה’ לשאלות אתיות ופילוסופיות שעולות בעבודה על מיתוג מוצרים ומיתוג חברות.
היזם והסטארטאפיסט טומי בר אב, שהוכתר כאחד משלושים הצעירים המבטיחים של ישראל, פיתח שיטה לייעול זמן העבודה בצורה מקסימלית וניצול המשאבים האישיים לטובת מקצוענות עסקית ואישית. בר אב העביר מצגת מפורטת עם עשרה כלים שימושיים.
סמנכ”ל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, אבשה שילין, שמכיר את עולם הפרסום החרדי מכהונתו כמנכ”ל משרד הפרסום מגזרים, ריתק את הנוכחים בהרצאה על ההבטחה לאושר שנמצאת בפרסומות וכיצד ניתן לפצח את נפש האדם במטרה ליצור עבורו נוסחת אושר אמינה.
לאחר ההרצאות המקצועיות עלה לבמה חיים דיקמן, מייסד ‘פרוג’, והודה למשתתפים, ליוזמי החממה ולמארחים.
אחריו עלה לבמה רפי ברמן, והציג את תוכנית BizUp המושקת בימים אלו ותנוהל על ידו. מטרת החממה היא ליצור קהילה שתקדם שיתופי פעולה בין החברים ותעניק ליווי מקצועי ואישי לכל אחד מהמשתתפים, על מנת שיהיה מוכן ליציאה לשוק בצורה טובה יותר עם יכולת להרים את העסק שלו בקלות ובביטחון.
איציק קרומבי, מנכ”ל ביזמקס: “הניסיון שלנו במתחם ביזמקס מוכיח כי קהילות של עצמאיים בתחומי עיסוק ייעודיים, תורמות משמעותית לצמיחה של כל אחד מהחברים בקהילה. המטרה הברורה של קהילת BizUp היא לעזור אחד לשני בתחומי הפרסום, המדיה, העיצוב והצילום, לסייע בקשרים, לחזק שתופי פעולה ולחבר בין לקוחות פוטנציאלים”.
האירוע נחתם בהופעה אינטימית ומיוחדת של שולי רנד, שהלהיב את הקהל בסיפורים אישיים ומוזיקת נשמה.