מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דורון מלצר מברך על המהלך של שטראוס לאחר שהחלה לפרסם במגזר הדתי באמצעות ‘בריליאנט’ וקובל על השיעמום שבמודעה
PRO (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר מספר תקציבי פרסום שעברו ממקומות שונים למשרד הפרסום ‘בריליאנט’ בבעלות דנה בריל, אנו מפרסמים על תקציב חדש (יחסית) ומשמעותי: קבוצת שטראוס. תקציב הפרסום המגזרי טופל עד כה במשרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ ולאחרונה, הטיפול בתקציב הדתי לאומי עבר לברילינאט. קבלו את הקמפיין של דנונה ואת הביקורת כפי שנכתבה על ידי דורון מלצר בערוץ הטלגרם “פרסומות ועוד”. גילוי נאות: מלצר עובד בסוכנות הדיגיטל ‘משרוקית’ ובעבר ב’בולטון פוטנציאל’.

ביקורת + הפתעה

מטבעו, טיזר אמור להרים להנחתה לתשובה יותר טובה. בדרך כלל זה לא קורה והמטרה של הטיזר היא להוציא עוד כסף מהלקוח. הקמפיין הזה נחמד וחביב ויושב על דברים שכבר ראינו בעבר (למשל הקלוריה של פפסי מקס), אבל התשובה קצת משעממת. לראות את כל המוצרים עומדים כחיילים זה משעמם. אני בטוח שזו הדרישה של הלקוח (שטראוס במקרה הזה). עדיין זה משעמם.

אבל אי אפשר להתעלם מהחשיבות של הקמפיין הזה, וזו ההפתעה שהבטחתי: לראשונה, ככל שאני רואה, שטראוס מפרסמת במגזר הדתי לאומי דרך משרד דתי לאומי ולא דרך המשרד החרדי שלהם – בולטון פוטנציאל. בריליאנט של דנה בריל (שהייתה מנכ”לית בבולטון פוטנציאל) הצליחה להביא אליה את הלקוח הזה.

ההצלחה היא כפולה. גם שמפרסמים גדולים מבינים סוף סוף את הצורך בפנייה ייעודית לקהל הזה. וגם שמשרד דתי יודע לתת את המענה הזה. מדובר בעוד שלב אבולוציוני בתהליך שעובר על הפרסום במגזר הדתי. ובע”ה עוד אדבר עליו כפי שכתבתי, בסקירה ובניתוח של הדברים באריכות.

שאפו למשרד על הלקוח המשמעותי הזה.

שטראוס החלה לפרסם במגזר הדתי באמצעות משרד הפרסום 'בריליאנט' 1

שטראוס החלה לפרסם במגזר הדתי באמצעות משרד הפרסום 'בריליאנט' 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן