מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר כתבתי על זה לפני חצי שנה. עכשיו החליטו בפינוק ללכת בכל הכח על נקודת החוזק של המותג, הריח. אם במגזר הכללי הקימו קיר מכוסה בוילונות אמבטיה ומדיף ריח [קליקי כאן], ביחד עם קמפיין אור-קולי מצויין. אצלינו במגזר החרדי “הסתפקו” בשלושה פרינטים עוקבים, עם ניחוח חם ואוהב במיוחד. אוהב את זה.
הרמה להנחתה: עכשיו נראה אתכם עושים לנו איזה שער מגזין עם ניחוח חם ואוהב…
pinuk

וזה הקיר בצומת הקריה למרגלות מגדלי עזריאלי. צילום: יח”צ

pinukir

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. וילונות כאלו בבני ברק לא היו עוברים את הצנזורה, או מה?

  2. הרעיון התחיל במימד והועתק למגזר הכללי כמו שקורה במימד לא פעם, אז אל תרגישו רגשי נחיתות מול הקריאייטיב במשרדי הפרסום הכללי…
    (ידע אישי)

  3. הפרסומת שלהם בטלויזיה חזקה יותר מכל דבר אחר

  4. יש מצב להשיג לנו את הפרסומת של הטלויזיה?

  5. נו באמת. התחיל במימד. רואים שלא ראיתם את הקמפיין בטלויזיה. קמפיין מדוייק, נוגע ואפקטיבי. איזה קשר בין זה למה שעשו מימד.

  6. מאת רוחי :

    12 באוגוסט, 2009 בשעה 9:40
    הרעיון התחיל במימד והועתק למגזר הכללי כמו שקורה במימד לא פעם, אז אל תרגישו רגשי נחיתות מול הקריאייטיב במשרדי הפרסום הכללי…
    (ידע אישי)

    —————————

    חבל רק שמימד לא הצליחו להעביר את המסר במודעה כמו שהצליחו בטלויזיה, נכון שאין אפשרות להגיע לאותה רמה, אבל יש פרינטים מוצלחים יותר

  7. איזה עליבות הקמפיין של מימד .מול הקמפיין הכללי אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממימד מריחת הפרסום בעיתונים ועל כל עץ רענן.בזה הם גדולים

  8. לא הבנתי דבר אחד..
    במקום להשקיע ב3 מודעות גדולות למה אי אפשר לעשות כמו במגזינים מחו”ל מדבקה שכשמסירים אותה מופץ ניחוח נעים..
    זה הולך בכל הפרסומות של הבשמים…
    אז במקום לדבר תנו לנו פשוט להרגיש!

  9. במגזין “מנטה” למי שמכיר, מידי פעם עמוד השער נמרח באיזה בישום לשהו…. לומשהו מסובך ויקר [יחסית למימד, כן?!..]
    נו… הרמה להנחתה… כבר כתבתי?

  10. אחרי שראיתי את הפרסומת “של הטלוויזיה”, אשמח לשמוע את כל אלו שראו אותה וקבלו על “איפה זה ואיפה הקמפיין של מימד”:
    איך אתם הייתם מעבירים את המסר של הפרסומת הטלויזיונית לפרינט חרדי?
    סוג של אתגר

  11. יילא תתפנקו לכם עם הפרסומת הטלויזיונית של פינוק
    הנה הקישור : http://mizbala.com/?p=6378

    (עדכון ועריכת תגובה: הגלישה במזבלה על דעת הלוחץ על הקישור בלבד. חוצניק)

  12. מעניין למה חשבתי ש”פאשקוויל” זה שטיבל פרסום חרדי?
    (ו..כן, ראיתי שניה וישר כיביתי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן