מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אסם חנכה מפעל במבה חדש בקריית גת ובכירי המדיה החרדית התייצבו לתמונה משותפת
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חברת אסם חנכה השבוע מפעל במבה חדש בקרייה התעשייתית שלה בקרית גת, במעמד שר הכלכלה, אלי כהן, נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, יו”ר הסתדרות העובדים, אבי ניסנקורן וראש עיריית קריית גת, אבירם דהרי. המפעל, השלישי במספר בעיר קריית גת, הוקם בהשקעה של כ-200 מיליון שקל, על שטח של 16,000 מ”ר ויעסיק כ-150 עובדים. במהלך השנה ייפתח בסמוך למפעל גם מרכז מבקרים חדש ומושקע, שיהיה מקור לחוויה עבור כל המשפחה.

המפעל יאפשר לאסם, בשלב הראשון, להכפיל את היקף הייצור לכמיליון שקיות במבה ביום, ובהמשך לכ-1.5 מיליון שקיות. הגדלת כושר הייצור תאפשר אספקה של הביקוש הגובר לבמבה בישראל, ייצור של מוצרים חדשניים שפותחו על ידי מדעני החברה ושיווק במבה לרשתות קמעונאיות מובילות בארה”ב ולשווקים חדשים נוספים בעולם.

דן פרופר, יו”ר אסם, אמר בטקס: “כשהמצאנו את הבמבה לפני 55 שנים לא שיערנו שהיא תהפוך להיות החטיף הנמכר ביותר בישראל ותעורר עניין כה רב גם בחו”ל. לאורך השנים במבה התחדשה כל הזמן, עם צורות מגוונות וטעמים חדשים, והתינוק שהפך לאייקון ישראלי עושה חייל בארץ ובחו”ל. אני גאה במיוחד על כך שבזכות הכישרון וההישגים של עובדי אסם, אנחנו חונכים היום מפעל חדש ומגשימים הלכה למעשה את המחויבות של אסם ונסטלה להשקיע בפיתוח התעשייה בישראל ולהרחיב את מכירות במבה בעולם”.

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 1

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 2

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 3

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 4

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 5

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 6

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 7

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 8

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 9

אין כמו במבה: בכירי המדיה החרדית בהשקת המפעל החדש של במבה 10

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. טוב תעשה אסם אם תרענן את תקציב הפרסום שלה (מבלי לפגוע באיש)
    איכות הקמפיינים , המיקצעיות והאפקטיביות למגזר נמצאת בירידה חדה מאד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן