גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
tizzer
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אין כמו ימים של מלנכוליה אפטר יומכיפורית, כדי קצת לשים לב לטירוף של טרום ימי הפלצות. מודעות הזעקה, הכאב, הלבבות השבורים, שקוראות לנו מכל פינה, עיתון או סטנדר. תמונות של רבונים, פוזות של גדוילים, בוקים של מקובלים, כולם מתגייסים למערכה על הכיס הקמצני שלנו. עכשיו. מודעות הסכך, הלולבים ושולחנות הפלסטיק המתקפלים תופסות את מקום הכבוד של לוחות הפאשקעווילים, אך לא לאורך זמן. פתקא טבא, חיתום טוב, סוכה ללא אבא, יתומים ללא סוכה, הם יצרחו אלינו כבר החל מהשבוע הבא.

זהו המצב האידיאלי לקופירייטרים, יחצני”ם, כותבי העלונים למיניהם: ארבעים יום קודם יצירת המגבית יושבים מחודדי השכל כשבידם האחת עיפרון משונן ובשניה סרגל מטרות ומשרבטים דברי הגות, מחשבה ותחינה אילמת בפני מתפללי השטיבלאך בין ‘הגבהה’ ל’מפטיר’ או עקרות בית בטלות ממלאכה שזאטוטיהן הספיקו לקרוע את עיתוני החג על שלל מוספיו עוד בטרם יצאו משקי הקניות. בקיצור, יש עבודה.

אך כמו בכל עסק מצליח, גם כאן המתחרים צצים כדוכני ארבעת המינים ברחוב ר’ עקיבא במוצאי יום כיפור [סיוט!]. ת’אמת, אם נתחיל להביא דוגמאות ל”מה תחרות יכולה לעשות” אפשר כבר עכשיו לסגור ת’שטיבל שלנו ונצטרך ל”ע ח”ו לשנורר כסף ב’זכרון משה’, אבל קמפיינים מניפולטיביים תמיד עושים לי טוב. מישהו אשדודי היסב את תשומת ליבי לקמפיין חביב שיצר שם בשנה שעברה ברוך שובקס, הקופירייטר של “קופת החסד” אשדוד.

טיזר מפתיע ומסקרן, אפילו מוזר, בישר ברחבי העיר על מעמד “נורא הוד” שיתקיים בליל חג הסוכות בהשתתפות גדולי ישראל… התגובות נעו בין הפתעה לתימהון. הציבור לא הבין למעמד זה מה הוא עושה. רק בגיליון המגבית עצמו פורסמו בהרחבה פרטי המעמד… שעל אף האירוניה הקלה שנלוותה אליו, הוא ‘דיבר’ אל התושבים בגלל הכנות והאמת שבו. הוא הציע לתושבי העיר מעמד נורא הוד אמיתי ששום מעמד נורא הוד אחר לא ישווה לו. מעמד נורא הוד שלא נהגה במוחו של קופירייטרית אלא כזה שמקורו בספר הזוהר הקדוש…

תמיד טענתי שבפרסום צריך להגיד את האמת.

הטיזר

tizzer

הפרטים המלאים

noraod

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. זה מה שנקרא “מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים בחיים”…
    קמפיין כזה מראה שלא באמת צריך לארגן משלחת של רבנים לחו”ל ולא צריכים לייצר רעיונות חדשים. אפשר עוד ליצור מספיק דברים יפים מהדברים הפשוטים בחיים שכבר התרגלנו אליהם. אני חושב שזה היופי כאן במודעות האלו. אם כי הטקסט בעלון מדי כבד. אם היה יותר מדולל היה יותר טוב.

  2. כנראה כבר לא עובד אחמד בן שרה יתפלל עליך בתוך קודש הקודשים ו40 רבנים יתפללו מול מעיינות חמימים בשוויץ, או 40 תלמידי חכמים יאכלו צונט בליל שישי או קבוצת ישיבישרס יתפללו עליך מול עלייתו של הגוילם מפראג וכן על זה הדרך

  3. וואו,
    מעמד נורא!
    עוד….

    וכן,
    בואו לא נברח מהאמת,
    וחוץ מלהאכיל את האגו שלנו
    נאכיל עוד רעב.

    תזכו למצוות.

  4. אחלה קטע,
    לקרא ולצחוק…
    או בעצם
    לבכות…
    חכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן