אתמול צייצנו בטוויטר צילום מתוך אחד המקומונים של ‘מרכז העניינים’ ובו מודעת פרסום קטנה של חברת קווים הקוראת לנוסעים החרדים המתעתדים לנסוע למירון, להתחשב בנהגים המוסלמים שצמים לכבוד חודש הרמדאן ולכן יעצרו להפסקה של 20 דקות במהלך הנסיעה להתרעננות.
פרסום מקסים שנצפה הבוקר באחד מהמקומונים החרדיים pic.twitter.com/51Iq1KTXRy
— pashkevil פאשקעוויל (@pashkevil) May 20, 2019
הגולשים אהבו מאוד את הציוץ ויעידו על כך הנתונים המפתיעים ששברו שיאים בחשבון הטוויטר של פאשקעוויל, שמנסה לעשות קאמבק בימים אלו (כדאי לעקוב!). בזכות השיתוף של העיתונאים ערד ניר ומנדי גרוזמן וכן של רב הטוויטר בדימוס איציק סודרי וצייצנים בכירים נוספים, הצילום ששיתפנו זכה ליותר מ-25,000 חשיפות ואלפי אינטראקציות.
בזמן שהרשת עושה את שלה, אנחנו התמוגגנו מהדרך שבה חברת אוטובוסים לא אהודה במיוחד, מצליחה ברגישות הנכונה ובמספר מילים פשוטות ליצור משהו יפה ומרגש שנותן תחושה שבסוף מדובר בבני אדם שמסיעים אותנו ולא חברה דרקונית.
פרסומים כאלו ראויים לפרגון אמיתי בעיקר לנוכח מיעוט המקרים שבהם חברות מדברות עם הציבור בשפה ישירה כזו. בעבר היו מקרים הפוכים, כאשר חברות קראו לציבור לשלם על נסיעות כמו שמשלמים על לחם במכולת, או פרסומים אחרים שהעידו על חוסר הבנה בשפה של הציבור אליו מנסים להגיע.
אמר רבי עקיבא, אשריכם ישראל!
קרדיט צילום: פאשקעוויל מדיה