גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גם הגולשים בטוויטר אהבו מאוד את הפרסום ויעידו על כך הנתונים המפתיעים ששברו שיאים בחשבון של פאשקעוויל, שמנסה לעשות קאמבק בימים אלו (כדאי לעקוב!). הנה הסיפור
KAVIM 1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אתמול צייצנו בטוויטר צילום מתוך אחד המקומונים של ‘מרכז העניינים’ ובו מודעת פרסום קטנה של חברת קווים הקוראת לנוסעים החרדים המתעתדים לנסוע למירון, להתחשב בנהגים המוסלמים שצמים לכבוד חודש הרמדאן ולכן יעצרו להפסקה של 20 דקות במהלך הנסיעה להתרעננות.

הגולשים אהבו מאוד את הציוץ ויעידו על כך הנתונים המפתיעים ששברו שיאים בחשבון הטוויטר של פאשקעוויל, שמנסה לעשות קאמבק בימים אלו (כדאי לעקוב!). בזכות השיתוף של העיתונאים ערד ניר ומנדי גרוזמן וכן של רב הטוויטר בדימוס איציק סודרי וצייצנים בכירים נוספים, הצילום ששיתפנו זכה ליותר מ-25,000 חשיפות ואלפי אינטראקציות.

כשרבע עמוד במקומון 'מרכז העניינים' גרם לנו לעמוד ולמחוא כפיים 1

בזמן שהרשת עושה את שלה, אנחנו התמוגגנו מהדרך שבה חברת אוטובוסים לא אהודה במיוחד, מצליחה ברגישות הנכונה ובמספר מילים פשוטות ליצור משהו יפה ומרגש שנותן תחושה שבסוף מדובר בבני אדם שמסיעים אותנו ולא חברה דרקונית.

פרסומים כאלו ראויים לפרגון אמיתי בעיקר לנוכח מיעוט המקרים שבהם חברות מדברות עם הציבור בשפה ישירה כזו. בעבר היו מקרים הפוכים, כאשר חברות קראו לציבור לשלם על נסיעות כמו שמשלמים על לחם במכולת, או פרסומים אחרים שהעידו על חוסר הבנה בשפה של הציבור אליו מנסים להגיע.

אמר רבי עקיבא, אשריכם ישראל!

כשרבע עמוד במקומון 'מרכז העניינים' גרם לנו לעמוד ולמחוא כפיים 2

קרדיט צילום: פאשקעוויל מדיה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן