דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כמה מילים על הקמפיין החינני של כללית המציג ניתוח גרפולוגי של מנהלי המחוזות החרדים של הקופה
CLALIT (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעולם המלחמתי משהו של פרסום קופות החולים, נראה שכבר ראינו הכל; משחקי מילים משעשעים, עיצובים מרהיבי עין, טיפוגרפיות עוצרות נשימה ועוד. רק שהפעם, קופת חולים כללית מרעננת את הזירה עם קריאייטיב תקדימי מעולם הגרפולוגיה.

ובכן, לא בכל יום ארגון הבריאות המוביל בישראל מחליט לשווק את כל אנשי הקשר שלו לרבות מנהלי המגזרים. וכשזה קורה, צריך למצוא דרך מקורית כדי לעניין את הצרכן וכדי ליצור באזז חיובי ללקוח.

במודעות היצירתיות של כללית, ניתן לראות חתימות אנושיות אמיתיות לגמרי, כאשר לצד כל חתימה מוצג ניתוח גרפולוגי מעניין וייחודי – גם הוא, אותנטי ומקצועי כמובן. ‘חמודי’, הפרזנטור האהוב והבלתי מעורער של כללית, ניצב ליד כל חתימה ומגיש בחינניות עט לאיש הקשר התורן. הקופי מהודק בטוב טעם, מתכתב עם אופי החתימה מחד ומדגיש את החוזקות של כללית מאידך.

הגרפולוגית אסתר אינגבר, שנבחרה לאבחן את חתימות אנשי הקשר, מספרת: “החתימה מייצגת את נפש האדם, וניתן לראות שהנפשות הפועלות בכללית חתומות על תכונות חיוביות. תענוג היה לקבל משוב חם מאנשי הקשר, שהזדהו עם כל מילה שכתבתי, מבלי שהכרתי אותם קודם לכן”.

המהלך מבית משרד הפרסום אפיקים, חילק את מסע הפרסום לשניים: מודעות המתקשרות את מנהלי המחוזות מצפון עד דרום, ומודעות המתקשרות את אנשי הקשר בערים השונות. מאפיקים נמסר כי בקרוב תתפרסם מודעת סיכום שתחתום את הקמפיין.

מי חתום על הקמפיין של כללית? 1 מי חתום על הקמפיין של כללית? 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן