– כשראיתי את הקמפיין שמשרד היח”צ ספין [הגמלאים] עשו למאיר פורוש לא ידעתי איך לאכול את זה, זה היה נראה כאילו והם נכנסים בכל הכוח בנקודות הכי חלשות של המועמד – חרדי, שחור, זקן ארוך, חסיד, כסף / שוחד, ובכל מה שעושה את מאיר פורוש לכזה מאיים עבור החילוני הנאור. אבל עכשיו אחרי שהקמפיין המשיך לעבר בלוג מעניין בדה מרקר ולאתר אינטרנט מעוצב ומתוכנת כדבעי, גיבשתי לעצמי דעה. איזה כיף להיכנס לאתר של מאיר פורוש ולראות איך הופכים מועמד נטול כריזמה ואישיות כובשת למישהו קליל ומגניב. איזה דמות מיוחדת עשו לו, כל דבר מחושב כמו שצריך [אבל זה כבר פוסט נפרד של חוצניק]. ולעומת זאת להיכנס לאתר של ניר ברקת האמור לשדר אלינו בדיוק את אותן תחושות של קלילות ומגניבות ולקבל עיצוב כבד ומיושן שאינו עושה כבוד לקמפיין שלו.
אני אומר שאפו.
פשוט אהבתי את כל הקמפיין החילוני שלו והוא עשה מהלך נכון כשהוא בחר משרד חילוני למהדרין שיודע מה קהל היעד שלו רוצה, יותר מכל משרד חרדי אחר וכולי תקווה שיהדות התורה תעשה את אותו מהלך בבחירות הקרובות לכנסת ותוכל בקמפיין “חילוני” טוב להכפיל את כוחה.
– ‘עזר כנגדך’ אויש איזה סלוגן מעולה!!
גל אורן BSD יצאו בשבועות האחרונים בקמפיין מעולה לניקול – מוצרי עזר למטבח מבית חוגלה קימברלי, תחת הסלוגן ‘עזר כנגדך’ סלוגן מבריק שעושה את העבודה כמו שצריך. הצבעים הנכונים שכמובן הגיעו מיוצרי המותג [גיתם] המסר הפשוט והקולע, אבל בעיקר עשו בגל עבודת פלנינג מעולה. המגזינים לבית ולאישה החרדית [בתוך המשפחה, בית נאמן וכדו’] עמדו בגאון במשימה, לא הלכו שם על עמוד שלם בין הררי החדשות שנעלם אחרי דפדוף קל אלא על קונספט של חצאי עמוד עוקבים מתחת לכתבות מגזין הנקראות בשקיקה ע”י עקרות הבית התופסות לעצמן שלווה של שבת מנוחה עם כתבת בריאות מיוחדת…
איך יעקב איזק אומר… ‘בקריאייטיב מילה אחת שווה אלף תמונות’
– הרבה זמן עבר מאז שדוד פוגל הביא את הסלוגן ‘אלדן – נותנים את הנשמה’ אבל כזו מודעה מעניינת להשכרת רכב כבר הרבה זמן לא ראיתי, בולטון פוטנציאל מביאים אחלה פרסומת, שימו לב שאפילו לא רואים שום כלי רכב בפרסומת כאילו מדובר על חברת תיירות ונופש. נוף רגוע של שוויץ נשקף אלינו מבעד לנייר העיתון, מה שכמובן צועק אלינו ‘תשכירו רכב מאלדן נופי הגולן יהפכו חיש מהר להיות כהרי האלפים הצרפתיים’. רק חבל שזו יציאה חד פעמית, בולטון לא מעבירים את התחושה הזאת לאורך כל הדרך עם אלדן.
בַקטנה
– הקמפיין של בית חם עם מק’קאן אריקסון חביב +, אישית אני פחות מתחבר לארגוני צדקה המעסיקים בריש גלי משרד פרסום ויח”צ. לפחות לא הייתם שמים קרדיט לא היה קורה כלום…
– ברון כובעים [פרסום נבון?!] הפרסומת שלך זוועתית, חבל שכולם צריכים לראות שאתם בפאניקה.
– דיימונד טיים חנות שעונים חדשה בבני ברק מבזבזת עמודי פרסום שלמים וכפולים בעיתונות המקומית תחת הכותרת המקורית ‘חבל על הזמן’…. ואני אומר, לא חבל על הכסף?