היום צדה את עינינו הפרסומת החדשה של במבה ‘אסם’ תחת הסלוגן “מתחשייק לכם במבה?”. את המודעה יצר בחינניות משרד הפרסום אפיקים, המפרסם את המוצר החדש של במבה ‘אסם’ במילוי אייסשייק תות שטעים במיוחד ובעיקר אחרי הקפאה (אגב, במבה נוגט טעימה בהקפאה לא פחות. באחריות). מעבר לכך שהמודעה עשתה לי חשק לסוודר, לא יכולתי להתעלם מהסלוגן החדש ישן הזה.
ולמה ישן אתם שואלים?
מודעה עם סלוגן דומה במיוחד עלתה בשנה שעברה בקמפיין ההשקה של ‘לה פרוטה’ – שייק פירות על מקל, עם הסלוגן “מתחשייק כל פעם מחדש”. המודעה הזו חזרה לפני כמה שבועות לעיתוני המגזר ואף סוקרה כאן בפאשקעוויל.
מעניין לחשוב על העובדה ששתי חברות המציעות מזון בסגנון ‘חטיף’ לילדים בוחרות להשתמש בסלוגן שפה התואם למגזר יחסית עתיק.
2 תגובות
זה אותה חברה אוסם ונסטלה
אני חושב שכאן כיוונו למבטא אשכנזי ושם כיוונו למשחק מילים עם המילה “שייק”.