אחרי שקיבלו את תקציב הפרסום של כובעי פרסטר ואחרי שגם תקציב הפרסום של JHK נפל לידיהם, הגיע תורה של רשת ‘מחסני חשמל’ שהחלה גם היא לעבוד לאחרונה עם משרד הפרסום ‘גיל – בר’. מסתבר כי לא על כל המודעות יש את הקרדיט המשותף גיל-בר, זאת בעקבות רכישת המדיה בצורה עצמאית ע”י מחלקת השיווק במחסני חשמל.
ככה לאט לאט…
6 תגובות
נראה לי שהם הולכים מהר מדי בקושי התחילו לשמוע מהם,
אבל לדעתי הם בטח יותר מפרסום חן,
גם נראה לי שגיל מלשון גל (אורן)
רק רגע, ומה בר קשור לכל העסק הזה?
בדומה לשפע שוק, אף משרד רציני לא הסכים לעבוד איתם בשל התנאים הגרועים. גל אורן סבל איתם בשקט. אבל ברגע שביקשו להוריד מתשלום הרייטינר נפרדו 2 הצדדים לשלום.
אני לא מבין משהו,
כל המודעות שהם עושים עד כה, נראות בדיוק כמו קודם, אז מה הועילו חכמים?
מה מיוחד במשרד הזה?
לא תמיד חייבים לשנות קריאייטיב בגלל שזה חרדים.
זה שאנחנו חרדים לא תמיד אומר שצריך לדבר אלינו בארמית!
תשאיר את הדעות שלך ליד הגמרא, אם היית בא לעבוד אצלינו במשרד היו מטגנים אותך במטבח על הטוסטר המקולקל שאני צריכה לנקות כל פעם בגלל איזה כמה גרפיקאים שמנים.
כמה רוע רוע אפשר לבלוע …………….