איינס, צווי Dry והשגת את החיתול המושקע ביותר עבור התינוק שלך. ראיתם את הפרסומת האחרונה של האגיס?
ובכן, הפרסומת הזאת תפסה את עיניי ולא רק בגלל משחק המילים ההו-כה מוצלח הזה. היא קרצה אליי הישר מדפי העיתון וגרמה לי לעצור עוד רגע אחד.
מסתבר שהמודעה הזו תופסת לא רק את קהילת דוברי האידיש כי אם כל אחד המשתייך בדרך זו או אחרת לקהילה החרדית והספירה האידישאית “איינס, צוויי” משלימה את עצמה אוטומית ל-dry (יבש).
כל אמא חרדית תרצה ‘לדגם’ את התינוק שלה גם אם ליציאה, לגינה או למטפלת עם ג’ינס מעוצב לעילא, ומה יפה יותר מאשר כזה היושב היטב על טיטול יבש ודק?
עושה רושם שהאגיס יושב הרבה על סטייל, ולא פלא שאמהות שהולכות לשוויגער ישימו בתיק גם כמה האגיס כדי שיגידו שהן אמהות משקיעות, גם אם בבית משתמשות בטיטולים מחברה אחרת.
המודעה הזו מבשרת על טכנולוגיה בשם channels active, בעלת תעלות ספיגה לפיזור אחיד ומהיר של הנוזלים, אשר מפחיתות את נפיחות החיתול.
הפרסומת של האגיס, שכידוע נמצאת בראש מדרג הטיטולים המובילים, מותאמת להפליא לציבור החרדי, גם משום משחק המילים הגאוני וגם משום ההבטחה לחיתול דק המאפשר “דיגום” מקסימלי. ותכל’ס, מי מאיתנו לא רוצה את זה?
תגובה אחת
יאיר המלך.
איש מוכשר במיוחד