מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כזו דרמה לא מתרחשת כל יום. לפני כחודש יצא בנק מזרחי-טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן בקמפיין שנון וקריאייטיבי. תחת הכותרת “להעביר את דביר” שודרו הפרסומות, ניתלו השלטים והונפשו הבנארים כאשר דמותו של “דביר” המסכן מבקשת את עזרת הציבור הרחב לסייע בעדו לעבור בנק. אך לרוע המזל מסתבר כי ביבשת המקבילה יצא באותם ימים בדיוק קמפיין גדול לבנק Bank Intervention במתכונת דומה להפליא. מנהל הקריאייטיב בראובני פרידן – זיו קורן שלח היום מייל בו הוא הודף את גל השמועות וטוען כי “מגיע יום מקולל – בנק אמריקאי יוצא בקמפיין עם רעיון קריאייטיבי זהה לשלך, לך תסביר עכשיו שבשבוע שעלה הקמפיין האמריקאי, אתה כבר היית אחרי הצילומים…”. בכל מקרה הנה שתי הפרסומות המדוברות להנאתכם.

מזרחי-טפחותקליק לקמפיין

Bank Interventionקליקי לקמפיין

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. לא יודע עד כמה זה אמור לפגוע בהם (ראובני פרידן או טפחות)
    מי שישים לב להעתק (אם נעשה) זה רק אנשי פרסום.
    שאר העמך לא בדיוק מחפשים באינטרנט או בטלויזיה פרסומת לבנק בחו”ל.
    בכל מקרה גם יהיה נזק זה כנראה יגרם רק לראובני פרידן. לטפחות זה רק יוסיף באזז.

  2. אי אפשר להשוות…

    הקמפיין הישראלי הרבה יותר שנון והומוריסטי ועוד יותר ברור ומעביר את המסר

    הקמפיין האמריקאי מידי דרמטי. אם לא תעבור בנק אמא תבכה ותשב שבעה כל חייה כאילו דא

    אם זו העתקה אז זה הרבה יותר מוצלח

  3. א. כמאמר חזל Great mindes think alike…
    ב. אני מאמין לקורן
    ג. טוב שלא נסחפת “כזו דרמה לא מתרחשת כל יום”… אז זהו, שכן. אנחנו פשוט לא מודעים לזה (כמה פרסומות מהעולם אתה ואני רואים באמת כל יום?)
    ד. אחרי כמה עשרות שנים של פרסום, תהיה בטוח שרוב הדברים שאתה בטוח שהמצאת, כבר הומצאו לפניך. מאוד קשה להמציא היום את הגלגל. לכן ההתלהבות מדברים באמת חדשניים.
    ה. עדיין, קמפיין נפלא, עשוי נפלא (הרבה יותר טוב מהאמריקאי), מדבר אל הלב, ועושה את העבודה. אפילו אני, שאני ציני, ולא משתכנע בקלות, מצאתי את עצמי מושפע מהקמפיין ומגלה שדעותי על הבנק השתנו…

  4. סופסופ קצת דינמיקה מול העיניים.
    בין אם העתיקו בין אם לא, הדמיון הרעיוני בינהם הוא מדהים!!!
    שימו לב שכל הפריים הראשון הוא אחד לאחד, הם גם באותו אורך, קונספט מאוד דומה. בקיצור סיפור מוזר אבל הגיוני, ואם נתחשב בכמויות מיחזור אצלינו במגזר זה גם יכול להיות מובן ~~~~!!!!!

  5. בתור דובר אנגלית רהוטה, אני חייב להגיד שהפרסומת הישראלית הרבה יותר מוצלחת מחברתה האמריקאית.

    הפרסומת הישראלית מבויימת היטב ומשוחקת עוד יותר טוב, ואילו האמריקאית, משוחקת רע ומבויימת רע עד כדי סלידה מהמסך הקטן..

    אדוור..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן