מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
fairy
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כמה חבל שעל המקרר שלנו בבית אין לוח מלא במתנדבים לשטיפת כלים, אני בטוח שזה היה משאיר לי קצת יותר זמן פנוי במשך היום. אם בכל זאת אתם מעוניינים להתנדב תשאירו פרטים בצור קשר, אל דאגה זה בס”ה כמה צלחות, בקבוקי אוונט ומחבת אחת – לא משו רציני. אהה, כן, יש לנו גם פיירי בבית.

fairy

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

21 תגובות

  1. לפיירי תמיד היו 16,000 מתנדבים על בקבוק אחד

  2. “שיטפו כלים, זה טוב לידיים”!
    מודעה נחמדה ונכונה. מבוצעת גרוע.

  3. הרעיון חמוד.

    הגרפיקה עם הסגול הזה מסביב לכלכה לי את המסך, למישהו יש פיירי?

  4. אויש. לא בא לי לשטוף היום כלים!
    יש מתנדב???

    הגרפיקה מתחת לכל ביקורת. מעניין מי התנדב לבצע…
    הרעיון נחמד.
    היה מוצלח אם היו מחלקים מגנטים למקרר עם השורה של פיירי מודגשת.
    בכ”א עשו בשכל שם שלא שמו לעצמם קרדיט.

  5. שוב אותם מגיבים רדודים שכל התייחסותם זה להקניט לקטול להזדעזע. אתם לא חושבים על קונספטים יותר? רק גרפיקה עומדת בראש מעיינותיכם? אתם לא חושבים שהם פוגעים כאן בנקודה חשובה? עד כדי כך “זוועתי” הביצוע? אני לא חושב. יותר נכון אני כן חושב. אני חושב שהמודעה הזאת לא נופלת על רבות אחרות, הגרפיקה לא בעייתית במיוחד והמסר כאן אדיר. אולי אני מקצין. נכון. אבל זה באשמתכם טוקבקיסטים רדודים שכמוכם. עד מתי? תחפרו אחורה ותראו שהכל היה נראה אחרת. אני מדבר על התגובות שהיו פעם. דיונים שלמים ניהלנו עם טובי המוחות. אבל הם הולכים. אולי בגלל שעסוקים יותר. אולי בגללכם. לא יודע. אולי הגיע הזמן להיות יותר מתונים? אה?

  6. אויי הגרפיקה מזעזעת! אויי מי המשרד שעשה את הזבל הזה? אויי מזל שלא שמו קרדיט! אויי לא בא לי לשטוף כלים עכשיו! אויי! אויי! ילדים אתם נשמעים! ילדים קטנים! קצת עומק לא יזיק לכם.

  7. לפיירי יש ידיים??
    אל תאמר- נוזל הכלים העדין ביותר לידיים של פיירי.
    תאמר- נוזל הכלים של פיירי העדין ביותר לידיים
    ועדיף שתאמר- נוזל הכלים של פיירי, הכי עדין לידיים שלך.

  8. פירסינג: שוב אותם מגיבים רדודים שכל התייחסותם זה להקניט לקטול להזדעזע. אתם לא חושבים על קונספטים יותר? רק גרפיקה עומדת בראש מעיינותיכם? אתם לא חושבים שהם פוגעים כאן בנקודה חשובה? עד כדי כך “זוועתי” הביצוע? אני לא חושב. יותר נכון אני כן חושב. אני חושב שהמודעה הזאת לא נופלת על רבות אחרות, הגרפיקה לא בעייתית במיוחד והמסר כאן אדיר. אולי אני מקצין. נכון. אבל זה באשמתכם טוקבקיסטים רדודים שכמוכם. עד מתי? תחפרו אחורה ותראו שהכל היה נראה אחרת. אני מדבר על התגובות שהיו פעם. דיונים שלמים ניהלנו עם טובי המוחות. אבל הם הולכים. אולי בגלל שעסוקים יותר. אולי בגללכם. לא יודע. אולי הגיע הזמן להיות יותר מתונים? אה?

    אני לא מבין, למה לדרוש מאחרים מה שאין בך?
    הרי מכתיבתך ניתן להבין שהינך מתייחס לעיצוב המודעה כדבר לא כ”כ חשוב.
    ואילו הקרייאטיב הוא בעצם הכי חשוב, מה שאינו נכון כלל. שים לב לכל מודעה שקיבלה ציון גבוה, היא מודעה שהוגשה עם קרייאטיב ועיצוב נכון ומדוייק. בקיצר שניהם חשובים!
    ועיצוב הוא דבר מאוד חשוב (לפחות לצרכנים) מכיון שאם “הכלי אינו נאה, קשה להשיג קונה”.

    אם באמת היית מבין בפרסום, כפי שהנך מציג עצמך “דיונים שלמים ניהלנו עם טובי המוחות” לא היית מעז לזעוק כנגד אותה הרמת גבות של כמה מהמגיבים פה לגבי עיצוב המודעה.
    ד”א אם תביט שוב בתגובות, ניתן לראות כי התייחסו לפן הרעיוני וכתבו שהוא אכן טוב, אומנם לא מבריק אך נכון.
    ד”א בעניין ‘טובי המוחות’ הכללת עצמך?

    נ.ב. תגובתי ממש אינה אישית נגדך, אלא נגד אותם אנשים ש’שמים עצמם לראש’ וחושבים שיודעים הם ל’הרביץ ולהכות’ מוסר מילולי.

  9. המודעה פשוט מקסימה,
    רק המוצר בעייתי, מה לעשות שסבון כלים לא אמור להראות כמו מרכך שער,
    אבל זו לא בעיה של משרד הפרסום.
    אחלה עבודה!

  10. ואגב, פיירי באמת יותר חזק משאר נוזלי הכלים. מנסיון.

  11. המודעה מוצלחת וקולעת.

    לאחרונה, כפי שכתבו קודמי, כל מודעה שעולה ל’שטיבעל’ ישר נקטלת:
    מגעילה, זוועה וכו’ וכו’.

    אז זהו… שתכניסו לכם לראש:

    מודעה לא צריכה להיות יפה!
    מודעה, יש לה מטרה והיא צריכה להשיג אותה!
    והמודעה הזו, כמו הרבה מודעות מוצלחות אחרות (הפאשקעוויל של פערסיל, ועוד ועוד) לא יפות בכלל, ואם הגרפיקאי וקסברגר היה עושה אותם הם היו הרבה יותר אומנתיות . . 🙂 אבל הם לא היו משיגות את המטרה!

    כשזה יקלט אצלכם במח, -שמודעה אמורה להשיג משהו מסוים (משתנה לפי העניין) – התגובות שלכם תהיינה שונות.

  12. זה עשה למישהו חשק לשטוף כלים? אני רק צחקתי צחוק מריר והפשלתי שרוולים בדרך לאחת המטלות המעצבנות ביותר לאנשים עייפים אחרי יום עבודה

  13. מה שמעצבן אותי ומרתיח אותי ממושכות זה, עד שיש פרסומת חמודה שפונה לקהל היעד בצורה חכמה חוזרים על הכותרת פעמיים.
    פעם אחת בפרסומת פעם שניה על הלוח שבמקרר.
    כאילו ראיתי את הכותרת, הפנמתי שאין כמו לשטוף כלים בפיירי, ואז שוב פעם חוזרת לי הכותרת ומזכירה לי שזה בסה”כ פרסומת.
    לאחר שראיתי שמנהל השיווק מהיומון המבשר מחלק ציונים לפרסומת, החלטתי שגם אני ‘המזכירה הדוסית במשרד’ יכולה לחלק ציונים לפרסומות. לא?

    ~ 6.7 בסולם הדוסית ~

  14. פירסינג: אויי הגרפיקה מזעזעת! אויי מי המשרד שעשה את הזבל הזה? אויי מזל שלא שמו קרדיט! אויי לא בא לי לשטוף כלים עכשיו! אויי! אויי! ילדים אתם נשמעים! ילדים קטנים! קצת עומק לא יזיק לכם.

    סוף סוף מישהו מוכן להודות בזה , שכל הזמן יורדים אחד על השני!!!!!
    אף אחד לא מוכן לחלק מחמאות כשיש דברים מוצלחים
    רק לומר ביקורת כל הזמן , אני חשבתי שכל המבקרים למינהם לא יגיעו לרבע מהביצוע של כל החברות הפרסום.
    הגיע הזמן לשנות את הגישה ולדבר על רמה , מותר להעיר הערות אבל בחייכם תעלו את הרמה!!!!

  15. קצת נסחפנו לא? פתאום כולם רוצים לשטוף כלים..
    גם בתור פרסומת זה מוקצן עד כדי גיחוך…
    הגרפיקה? שרדנו דברים יותר גרועים…

  16. מירי: היה מוצלח אם היו מחלקים מגנטים למקרר עם השורה של פיירי מודגשת

    את מבפנים או שהם סתם לוקחים רעיונות?…

  17. לא ידוע לי שאני בפנים.
    אני שוקלת הגשת תלונה======= )

  18. המוטציה הריחנית של הפיירי הזה ממש לא פיירית לגבי הנקיון הואיל והחליטו שם לקצץ 10 % או יותר בחומר הפעיל, מה שפוגם ביעילות
    ובהנחה שמוצר ברמה כזו אינו מתאים לחברה, בכל אופן לאורך זמן,
    ניתן להניח שמדובר במקפצת מכירות זמנית לצורך אקטואלי של המאזנים ד- 2009
    אם דווקא אהבתם אתזה רוצו לקנות כי כאמור זה מהדורה מוגבלת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן