בחטיבת גיל גיפט, המשתייכת לקבוצת גיל גרופ, מדווחים על עליה בביקוש למתנות מטעם עסקים המתעניינים במתנות ממותגות ללקוחות, עובדים או ספקים. הנתונים מתבססים על הזמנות ורכישות בחודש החגים האחרון. את המגמה מסבירים בגיל גיפט בשל ההבנה ההולכת ומתחזקת בעולם העסקים ועולם הארגונים ביתרון המשמעותי של מיתוג העסק באמצעות שיווק חווייתי וקד”מ, כמו גם חיזוק הקשר עם הלקוח / העובד / ספק כחלק מאסטרטגיית פיתוח ושימור יחסים. “בקרב עסקים ומוסדות מחלחלת ההבנה ששיווק חווייתי הוא חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של הארגון”, אומר אילן יוספוביץ, מנהל מקצועי בגיל גיפט.
בגיל גיפט עבדו בחודש החגים במלוא הקצב, במתכונת מורחבת מהרגיל, במטרה לתת מענה הולם לביקושים. בין המתנות שהוזמנו: כרטיסי ברכה ממותגים, רבבות עותקים של לוחות שנה במגוון פורמטים, שהודפסו בהדפסה עשירה של שבעה צבעים. כמו כן הופקו לרגל ר”ה, מארזי שי מתוקים, מארזי יין, דבש, סוכריות, עטים ועוד. בין החברות והארגונים שהזמינו: קופ”ח מכבי, הסתדרות המורים, ארגון המורים, חברה לפיתוח קיסריה, חברת זוארץ, חברת שי דחפורים ועוד חברות גדולות ומוכרות במשק.
עוד מדווחים בגיל גיפט כי כעת זו העונה החמה למתנות חורף כגון הלבשה חורפית, מעילים, כובעים, מטריות ועוד, כולם ממותגים במיתוג החברה.