מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
sano-sushi
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני מאמין שבשבוע הקרוב נראה כאן הרבה פרסומות ספוגות באלמנטים של חנוכה בכל הוריאציות, אולי נצטרך כאן כמה מטליות סנו סושי וירטואליות שיספגו את מה שאחרים לא. בכל מקרה אחלה פרסומת מבית מימד.

sano-sushi

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

32 תגובות

  1. למה עדיין לא קם החכם שישחיל לעיתון דף מנייר סופג?

    העלות?

    זה השקעה..

  2. אכן.
    אחלה מודעה.
    כבוד למימד וכבוד לסנו….
    10 בסולם רוטר…

  3. בניגוד לאינסרט של קליק שמלא בקשקושים עמוס לעיפה המודעה הזו מקסימה.

  4. סוף סוף רואים פה קרייטיב טוב.

    והנה לכל המרחמים שיש קרייטיב טוב ו. . . מושלם אנחנו שמחים להחמיא.

    לתשומעת ליבך חיים גיל יקירי.
    (השגיעות במקור)

  5. איציק וינברגר: למה עדיין לא קם החכם שישחיל לעיתון דף מנייר סופג?העלות?זה השקעה..

    ואללה, רעיון גדול
    (למה אתה מוכר אותו פה בבלוג, השם ישמור אותך..)

  6. מודעה נחמדה מאוד.
    רק תיקון:
    נדמה לי שצ”ל: סופגניות נאכל גם לרוב…

  7. שמישהו ישתמש..

    אני מעדיף למכור את זה פה בבלוג מאשר לנשוך שפתיי עד זוב דם ולא יהיה לי קצה של נייר סופג לנגב בו את הדם.

    אני רוצה לראות שימוש חכם במדיה..
    נמאס מהחוסר ניצול הזה..

    דיי, אני צריך נייר סופג לנגב בו את הדמעות.

  8. חני. מה שאני מפחד זה שאת(!) תעשי בזה שימוש..

  9. ענק! אדיר! הקקטוס בדרך….
    תגידו, התחרפנתם?
    נכון שמימד מידי פעם מבליחים עם יציאות כמעט נחמדות, ומהבחינה הזו הם מקדימים את “משרדי הפרסום” האחרים, אבל לא צריך להיסחף…. מודעה סטנדרטית ותו לא.

  10. אורלי דמרי:
    רק תיקון:
    נדמה לי שצ”ל: סופגניות נאכל גם לרוב…

    זהו שלא. אלו מילות השיר בשלמותן:

    ימי החנוכה, חנוכת מקדשנו,

    גיל ושמחה ממלאים את לבנו,

    לילה ויום סביבוננו יסוב

    סופגניות נאכל בם לרוב.

    האירו, הדליקו, נרות חנוכה רבים

    על הניסים ועל הנפלאות

    אשר עשה ה’ למכבים.

  11. נחמד!
    כך צריך להיות סטנדרטי לחלוטין.
    גרפיקה פשוטה שהקונספט הוא הפירסומות. O.K.

  12. מודעה יפה נקייה אך ממש רחוקה מלהיות מיוחדת.

    דווקא במודעה כזאת עם מסר כזה, יכלו לעשות אחלה קריאייטיב.. אם היו משקיעים טיפ טיפה יותר סמן וסבלנות אהה וגם רמה גבוהה יותר של עיצוב..

    אדוור..

  13. האמת שע”פ רוב אני אישית לא מת על הקריאייטיב של מימד, יש מי שיסכים איתי ויש מי שיחלוק, אבל בד”כ הם לא מאוד מפילים למעט יוצא דופן ואז כשזה קורה מגיע להם צלש.
    כמו למשל המודעה הפשוטעה והיפה הזו, ובמקרה הזה אהבתי שני דברים, ראשית מודעה שיפה בפני עצמה ומגיע על זה פרגון,
    שנית מודעה של סנו בלי ילד? לרגע חשבתי שסוף סוף אפיקים נרגעו ואז קלטתי שזה מימד אז הנה חברה אחת שני מפרסמים שתי גישות ישפוט העם

  14. איציק וינברגר: למה עדיין לא קם החכם שישחיל לעיתון דף מנייר סופג?העלות?זה השקעה..

    אתה מתכוון ששיחילו עיתון מודפס בתוך הטישואים? כי העתון כולו הוא סופג טוב מאוד, חוץ ממה שאחרים סופגים בגללו…

    ואם כבר מימד, למה זה לא הופיע כאן אנלאדע אבל הם הרביצו פייט יפהפה בעיצוב מדליק ובמבצע הרבה יותר שווה, מהעיצוב הפושר והמבצע מחלק המתנות של אוסם בשווי של מודעה אחת בעתון בחסות גלאורן….

  15. לא התלהבתי באופן מיוחד מהמודעה.. אם כי לדעתי היא הרבה יותר מושקעת מהמודעה של אוסם במבצע דמי חנוכה שגם באה מבית מדרשו של מימד ששם היה זה נראה כאילו עשו את הגרפיקה בשביל השלמת הכנסה ותו לא….

  16. וינברגר. ה’פידבקים’ על דמי חנוכה של אסם מגיעים לבית מדרשם של אפיקים.

  17. ישראל וינברגר: לא התלהבתי באופן מיוחד מהמודעה.. אם כי לדעתי היא הרבה יותר מושקעת מהמודעה של אוסם במבצע דמי חנוכה שגם באה מבית מדרשו של מימד ששם היה זה נראה כאילו עשו את הגרפיקה בשביל השלמת הכנסה ותו לא….

    עד כמה שידוע לי אוסם והמטבעות זה אפיקים, לא?

  18. אחרי כ”כ הרבה תגובות , אספוג את תגובתי.

  19. ואיך זה שאפחד לא גילה שלא צריך להתבייש ויהיה גם מעניין לכתוב כמו שכל הילדים אומרים

    סוגבניות

  20. איך זה שעד היום לא קם מתחרה רציני לקריאייטיב של מימד? למה תמיד המודעות והאינסרטים המדליקים שלהם גונבים את ההצגה? אני לומדת עיצוב ופרסום וכמעט כל שיעור – מודעות של מימד לדיון, נ מ א ס

  21. ספג ספגה ספגו סופגנו סיפגנו ספגנו ספגתם ספגניאאואי
    וכולם משורש אחד באו כיזבנו
    למה? למה גולשי פשקוויל בלוג תמיד, אבל תמיד, מתעכבים על קטנות?
    ואני פונה אליך מיסטר וינברגר: הרי הקונספט המזוקק הוא – ספיגה בצורה יבשה.
    נגזרת מכך הפניה הממוקדת לקהל היעד האמאי וכמו לוחשים לה “כמה את יכולה לספוג”
    עד מתי המין הנחות יהיה מושפל??????????????

  22. על זה נאמר “אין אדם מדבר אלא מנבכי ליבו”.. או בלשון העם – על ראש הגנב בוער הכובע. (המצב עד כדי כך גרוע בבית???)

  23. לוחש.
    יש דברים שעדיף לא לאמר. ואפי’ לא ללחוש.
    אתה במקום מאד נחות.
    חבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן