אני אוהב שלוקחים מוצר והולכים איתו עד הסוף. גם בתחושה, גם בעיצוב וגם באמירה. כבר כמעט שנה שכל כמה שבועות אנו זוכים לראות קומפוזיציה אחרת לחנות העניבות מאנטש, שנעשית בכשרון רב ע”י משרד הפרסום חד וחלק. פשוט קטלני.
אני אוהב שלוקחים מוצר והולכים איתו עד הסוף. גם בתחושה, גם בעיצוב וגם באמירה. כבר כמעט שנה שכל כמה שבועות אנו זוכים לראות קומפוזיציה אחרת לחנות העניבות מאנטש, שנעשית בכשרון רב ע”י משרד הפרסום חד וחלק. פשוט קטלני.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
21 תגובות
קטלני!! חד וחלק…
סוף הדרך!
מיוחד מאד
אין… אלי פשוט תותח.
בסדר.
יפהפה!
מ ע ו ל ה
חד וחלק
אין מילה אחרת
(אפשר כמובן לגרד פה ושם אבל בגדול חזק ביותר)
כבר הבעתי את התלהבותי למעלה.
אולם בנושא הקופירייטינג יש עדיין מה ללטש.
לא הייתי מעיר על כך אם לא שזה היה כל כך עוצמתי.
נחש זו חיה מפחידה, להפוך עמוד ולראות נחש מול העיניים לא עושה לי טוב.
אם היו מפרסמים עניבה מעור נחש זה היה שייך, עכשיו? רק בגלל המילה קטלני?
מודעה מאיימת
מבצע קטלני…
זה מפחיד…
אם אתם הולכים על קטע של “יהרג ואל יענוב”. אז יש לי עצה בשבילכם.. .
שימו צילום של גרדום שעניבת החנק עשויה מעניבה…
זה גם קטלני. וגם מוכר (קברים).
ועכשיו ברצינות. הקריאייטיב טוב. אבל לא מוכר. נקודה.
מצוין!
רק חבל שהחליפו את הצבע המקורי שלהם (כחול שחרחר) לחום הזה, שבהדפסה יוצא לא הכי יפה.
וחוץ מזה שזה טוב…הייתי עושה פה כמה שינויים קוסמטיים כמו: הצבעים, הריווחים בין המילים וכד’
קטלני ביותר.
אבל כמו שאמרו קודמי- לא כל כך מוכר.
לעניות דעתי חנות עניבות אמורה לשדר אוירה יוקרתית. ולא משחקים (אמנם מגניבים!!!) של עניבות מקופלות ומגולגלות לצורות שונות.
ואגב- הנקודות אחרי בונוס קטלני לפניך. למה??
-אבל אין אפס. לא היה שייך להתעלם מהפרסומת הזו.
הקריאייטיב עוצר!
הנקודה האדומה בסלוגן, והטעות כתיב בשם (‘מענטש’ ולא ‘מאנטש’) מגוחכות.
הקונספט במקור נחמד, לשחק עם העניבות בצורות מעניינות..
הביצוע נחמד פחות. הרבה פחות.
חברים, קריאיטיב זה לא חזות הכל, תאמינו לי שכל משרד יכול לשלוף מודעה שתהיה עוצמתית אבל בסוף המודעה חייבת לשלב מכר וקריאיטיב – תדמית ולכן המודעה הזו פורימית משו..
לא הבנתי מה ההתלהבות!
חבר’ה… בתכל’ס יש אחד שלא יודע שבמאנטש יש את כל סוגי העניבות?
כמה שאתם מתלהמים, הבחור הצליח להכניס לכולם לראש ששם יש את המבחר הכי גדול, בכל מיני רעיונות ייחודיים, אז בהחלט אם המודעה הזו היתה ראשונה בסדרה, באמת זה היה מוזר, ולא מוכר, אבל אחרי שהתרגלנו לרעיונות השונים עם העניבות המודעה הזו מגוונת בהחלט.
שמשון..
כמה חד וחלק משלמים לך?
איציק, לא יפה לחשוד בכשרים… (:
לגבי מסקנתך ושל שימי, שהמודעה אינה מכרתית או תדמיתית…
ובכן ב”ה המודעה מכרה הרבה, הרבה מאוד… (מי יודע, אולי אוימו ע”י הנחש)
…להבא כדאי להביע דעה אישית, ולא לכתוב מסקנות בלא ידע אמיתי מאחוריה.
לגבי הפחד, רתיעה וכדו’… מסתבר שכמות הקליינטים הגדולה שהגיעה לא חששה כ”כ.
כל טוב, אלי – חד וחלק. (: