מתברר שלהצלחה אבות רבים, אבל במקרה הזה יש אבא אחד ברור שבלעדיו כלל לא היתה מתקיימת ההצלחה. בגיל סטריט, מבית גיל גרופ, מציינים בסיפוק את הצלחת המבצע להפצת הקמפיין של ההגרלה הסינית של עזר מציון בריכוזים החרדיים בארץ.
במשך השבועות האחרונים עמלו צוות גיל סטריט על הדבקת מודעות של קמפיין ההגרלה הסינית על גבי לוחות המודעות ברחבי הערים והשכונות החרדיות, כאשר בסך הכל הגיעו לשמונה סבבים של הדבקות בנקודות השונות.
בנוסף למודעות בוצעו הדבקות לוח של הקמפיין על גבי לוחות מודעות, כאשר המשמעות היא כרזות בצורת מדבקות ענק שתופסות את כל השטח של לוח מודעות.
כמו כן, גיל סטריט היה אחראי על מבצע הפצת תלי דלת של הקמפיין מדלת לדלת בריכוזים החרדיים, מבצע בהיקף ענק שכמותו לא נראה זמן בשכונות החרדיות.
קמפיין החוצות, חשוב לציין, לא נעשה בתנאים קלים. ההיפך, מזג האוויר החורפי, הסערה ומערכות הגשמים התכופות, אתגרו בהחלט את צוות גיל שעבד ללא לאות, בכפור, בחצות היום בדיוק כמו בחצות הלילה.
בגיל סטריט גאים בהזדמנות לשרת לקוחות חשובים כדוגמת עזר מציון ורואים בכך אות של כבוד. לא פחות מכך, גאים בגיל סטריט להיות חלק מסיפור ההצלחה של ההגרלה הסינית של עזר מציון.
יש לציין שאין זו הפעם הראשונה שגיל סטריט מבצעים פרוייקטים של קמפיין חוצות עבור עזר מציון. מתברר שהטובים נקראים לדגל שוב ושוב.