מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפעמים הדבר הכי נכון פרסומית זה לעשות בדיוק הפוך ממה שהכי נכון פרסומית. אחרי כ”כ הרבה וריאציות של פרסומות לכלי כסף ותכשיטים המשדרות סטייל, אלגנטיות ומכובדות, הדבר הנכון ביותר כדי לתפוס את עין הקורא זה ליפול על כל הראש. כי ככה זה שכולם כבר עושים את אותם דברים, מלעגים את אותן שנינויות ומעצבים את אותן תמונות מפוטשות.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. מושך את העין.

    סוף סוף מישהו שלא נפל על הראש.

  2. חבריה מה יש לכם, מה ההתלהבות? זו מודעה גרועה, גרועה מאוד.
    לקחו משפט חזק (דיי מוכר) ובמקום להשים ויזואל חכם מכובד ומפתיע, משהו שבאמת יפיל אותנו, משהו שבאמת ישכנע אותנו לרוץ ולקנות ויחד עם זאת להמשיך לכבד את החנות הזו, שמו שני פמוטים הפוכים וצל פוטושופ בצדיהן. זה הכי צפוי בנאלי וממש לא משדר מכובדות.
    הצעה לכותרת: בולטות, לפעמים עדיף שלא.

  3. טוב, אבל מאד מזלזל במותג.ביוקרה. ובכסף.
    אפשר היה לפצח את האתגר הזה אחרת….

  4. נחמד.
    אני פחות מתחברת לסגנון הזה.

  5. כלי כסף אני לא אקנה במקום שנפלו על הראש.
    לעניות דעתי זה אולי שונה אבל לא מתאים!

  6. חבר’ה, אתם לא חושבים תכל’ס!

    אברך שעומד לפני רכישת פמוטות או קנדלברות, והוא מדפדף בעיתון ורואה מודעה יוקרתית של הצורפים או חדד ואח”כ עובר למודעה הפשוטה  הזו, תחשבו לבד לאיפה הוא ילך לבקר… למרות כל ההערות הנכבדות שלכם.

  7. שמשון יקר!
    אברך שחושב לקנות פמוטות או קנדלברה ומדפדף בעיתון ורואה מודעות של חדד או הצורפים ואח”כ עובר למודעה בנוסח: מכירה חד פעמית בהיי סילבר במחירים מוזלים במיוחד לדוגמא X במחיר Y יקפוץ לחנות לראות..
    אבל אנחנו לא מנסים למכור למישהו שצריך לקנות כי מי שצריך לקנות יחפש וימצא את המבצע המשתלם ביותר בשבילו
    אנחנו מנסים לשכנע את מי שלא צריך שהוא פשוט מוכרח לקנות פמוטים כי זה כזה מבצע שווה שגם עוד כמה שנים הוא לא יראה כזה מבצע אטרקטיבי…

    יש מייבין??

    ולעיצומה של מודעה:
    ביצוע זוועה: פמוט משוכפל שאפילו לא טרחו לסדר את ההצללות שלו כדי שיראה כשני פמוטים שונים
    דרופ שאדו בלי הרבה מחשבה במקום לשים צל ריאליסטי
    ובכלל הפמוטים כ”כ תלויים באויר שרק חסר להוסיף להם חוט ויראו כמו בלונים מתעופפים
    עדיין מדובר פה בכלי כסף!
    אני לחלוטין מסכימה עם ‘אחד’…

  8. אפשר לעשות מודעת הרדסייל טובה (כמו שזו יכלה להיות) בלי להראות ביצוע מגזרי של סטודנטית שנה א’ לעיצוב.
    אפשר למכור ולשמור על תדמית של כלי כסף איכותיים.
    מפוספס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן