אם הנכם מנהלים, תקציבאים, תקציבאי יח”צ, גרפיקאים, אנשי שיווק או סתם ברנז’איסטים ואתם לא מנויי המבשר [גם זה קורה, לא?], אתם צריכים לבדוק היטב אולי גם אתם קיבלתם בשבוע האחרון את העלון החדש מבית המבשר חדש החודש. גולש פאשקעוויל הדליף לנו את הקובץ, בלעדיו לא היינו נחשפים לזה (נא לצרף אותנו למאגר הכתובות). בכל מקרה, מסתבר כי במערכת המבשר החליטו ללכת צעד אחד קדימה ולהפיק מיני-מגזין חודשי בו כותבים ומתראיינים בכירים מעולם הפרסום והשיווק, המגזרי והכללי – בעריכת חיים קליגר.
בעלון האחרון תוכלו למצוא את איתן דובקין בוחר בקמפיין של טונה סטארקיסט כיציאה של החודש, מוישי איצקוביץ מוסר לנו את פרטי כרטיס הביקור שלו, מאיר גל ואורן אלימלך טוענים שעיתון המבשר הוא עובדה מוגמרת, ארז ברכץ סופרוויזר ביהושע TBWA נזכר בקמפיין המיתולוגי של “רויון א’גזונטע רעיון” ועוד קצת נייעס אין קורצן בשביל הנשמה.
בקיצור, קליק כאן ותוכלו לראות על מה אני מדבר.
18 תגובות
פשששש. יפה ומושקע. אהבתי במיוחד את הראיון עם שני המנכ”לים הי”ו.
עוד פיתרון לשכנע את חברות הפרסום לפרסם בהמבשר
בלאומית זה אפרים רוזנשטיין. לא שלמה.
נראה לך שכתבת לעניין?
אם תעלו את הקובץ מדי חודש תחסכו ממני לעשות מנוי ליומון הזה. הדירה לא מפתה אותי.
הי..הי.. הי.. הי.. הי..
היכן נעלמו המשרדים הגדולים, בולטון,אפיקים.???????????
כנראה הם יהיו בחודש הבא…
עלון מאוד מושקע..
קטן. אבל יש לו עתיד
שאפו.
מוריד את הכובע!!
קליגר
מתי יש לך זמן לישון???
אתה לא מפסיק ליצור וכל אחד יותר טוב מהשני.
מברוק!
גימיק חמוד
חיים, חמוד נורא.
אהבתי!
מן הראוי היה אם היינו מקבלים עותק לפני פרסומו כדי לעבור עליו ולצנזר כמה דברים שצריכים עיון גדול.
לוהבנתי למה זה טוב.
כאילו אין כבר את כל מדורי הפרסום בעיתונים נוסף גם זה על מדורינו?
אמנם זה ערוך בצורה יפה אבל לטעמי מיותר בעליל. טפיחה עצמית משוללת יסוד.
למישהו יש שקית הקאה?
חיים גיל – זה נקרא יפה ומושקע? באמת? איבדת לגמרי את המצפן?
כאילו לא די לנו ב”מדורי הפרסום והליקוק” בעיתונות החרדית, שכל מטרתם (מבחירה או מכפייה) היא להאדיר, לרומם לשבח ולפאר את הביג בוסים, צריך ירחון מיוחד לשם כך?
כדאי להבהיר את הנקודה. זה לא עיתון, לא מגזין ולא ירחון. זו פרסומת לעיתון “המבשר”. זה אמצעי שיווק לכל דבר, שבו מלקקים בלי הרף כדי להשיג לגיטימיות ומודעות.
אני משוכנע לחלוטין שחיים קליגר הוא אדם מוכשר מאוד. ואני בטוח שהוא גם אדם ישר. מפגישה אקראית שלי איתו הוא נראה אדם חביב מאוד. אבל מכאן ועד לכנות את הדבר הזה כעיתון או משהו שמתקרב לזה, הדרך ארוכה.
ומלה אחת לכם, הפרסומאים: אתם אנשים אינטליגינטים ושפויים. מתי כבר תבינו שאתם מגחכים את עצמכם לדעת כל פעם מחדש עם היח”צנות העלובה הזאת? זה לא מכבד אתכם ולא את המקצוע שלכם. ותכל’ס, זה גם לא ממש מסייע לכם לביזנס.
היי נתי, נסחפת.
מפאת השעה המאוחרת לא אוכל לפרט ולהרחיב, אבל אשתדל בזמן הקרוב ללבן כמה נקודות, וביניהם: גם אם כל מטרתו של קליגר לפאר ולרומם את העיתון או סתם לקבל לגיטימציה – דיינו.
Nati
We’re tired of your negative criticism
רעיון יפה
גם שהפרסומאים ישכנעו את הקוראים ובעל כורכם גם משתכנעים.
סתם כך איך רוכשים את המגזין הזה ?