מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
במוצאי ראש השנה תשפ”ב הושק קמפיין חדש של שטראוס ליוגורט דנונה וואו בכיכובה של הניה שוחט, המגלמת את דמותה של אושית ברכה, טייפקאסט קלאסי של אושיית אינסטגרם חרדית. אז איך הסרטון התקבל בקבוצת המיקוד של פאשקעוויל?
USHIT BRACHA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

במוצאי ראש השנה הושק קמפיין חדש של שטראוס ליוגורט דנונה וואו בכיכובה של הניה שוחט, המגלמת את דמותה של אושית ברכה, טייפקאסט קלאסי של אושיית אינסטגרם חרדית.

הפרסומת התקבלה באהדה רבה בקבוצת המיקוד של פאשקעוויל, ואפילו אושיות אינסטגרם עליהן התבססה דמותה הלעגנית של אושית יקירתנו, שיתפו בהנאה את הפרסומת, ספק אם מתוך הומור עצמי אמיץ או היעדר מודעות כללית.

אז יאללה,

הכירו את אושית ברכה, בת 32, אם לארבעה, נשואה באושר לאחד שלה ומתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל ומוצלח.

לכאורה הכל אצלה וואו!,

עד שנחשפים לכמה טייקים של מאחורי הקלעים 🙂

לקוח: שטראוס – דנונה

משרד פרסום למגזר החרדי: בולטון פוטנציאל

מנהל לקוח: אביאל דריי

מנהל קריאייטיב: אסף המר

מנהלת משפיענים וחדשנות: רחלי שניאור

הפקת וידאו: בצלאל כהן

שחקנית: הניה שוחט

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן