גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מיללער שטריימלאך - הטיזר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לא הרבה יוצא לנו כאן בשטיבל לסקר קמפיינים לקהל יעד חרדי-ישראלי אל מול זה האמריקאי. קמפיינים לנישה של המגזר החסידי בלבד בכלל ולא יוצא לנו לסקר. אבל הנה הזדמן לנו קמפיין חסידי שעשוי טוב לטעמי גם כאן בישראל וגם בארצות הברית.
בשבועות האחרונים היה קשה לפספס את הטיזרים של מיללער שטריימלך. בשנים האחרונות הפכו במיללער את כללי המשחק של שיווק השטריימל ויצרו מהפכה בשוק. אם עד היום קונה שהיה מעוניין בשטריימל היה נאלץ לעבור מספר מדידות של הקרקפת ואז לבצע את ההזמנה, באו מיללער ובירידים שנתיים, המתקיימים בארה”ב לונדון וישראל, מוכרים שטריימלך כמו בגרסה הליטאית של כובעי הקנייטש למיניהם – שטריימלך עם מידות קבועות.

קבלו את הקמפיין המקומי פה בישראל [הלוגו הישראלי עוצב ע”י צביקה סלומון].

מיללער שטריימלאך - הטיזר
מיללער שטריימלאך - הטיזר
מיללער שטריימלאך - הפרסומת
מיללער שטריימלאך - הפרסומת

והנה הקמפיין האמריקאי שנעשה ע”י משרד הפרסום media-otg.

מיללער שטריימלאך -הקמפיין האמריקאי
מיללער שטריימלאך - הטיזר האמריקאי
מיללער שטריימלאך - הקמפיין האמריקאי
מיללער שטריימלאך - הקמפיין האמריקאי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. הגרפיקאי המעולה האנונימי בישראל הוא נ.ה.ב. (נחום ברזבסקי).

  2. כרגיל במגזר.. גם בחו”ל. רעיון טוב, ביצוע מעאפן.
    כנראה שהרדידות המגזרית חוצה יבשות : (

  3. רעיון פיצוץ של קניה מהירה ‘מוכן מהמדף’ כמו שהאמריקאים אוהבים.
    מה שלא ברור לי זה האם סימון הקוד הוא כה חביב על האמריקאים עד  שאפשר לשלבו ישירות לתוך השטרימל המלכותי. (אצלי הוא מזכיר תשלום וציפצוף חד גוני)
    אגב נדמה לי כי נר ההבדלה הקטן אינו רק איקון להזכיר את מוצ”ש אלא גם אלמנט המזכיר את השבת…  

  4. מה שלא פייר זה  שלאחר תיזר כה מסקרן וייחודי אין עדיין  תשובה הוגנות  מי הם כל התמונות שהופיעו. 
    אולי מישהו מתנדב (בלי לקחת טרמפ לעןד מסע פרסום) לעזור?

  5. קורא פשקעווילים:
    מה שלא פייר זה  שלאחר תיזר כה מסקרן וייחודי אין עדיין  תשובה הוגנות  מי הם כל התמונות שהופיעו. 
    אולי מישהו מתנדב (בלי לקחת טרמפ לעןד מסע פרסום) לעזור?

    על זה נאמר.. קורא תיזר ולא ילד..
    או שמא טיזר? בט’?

  6. תלמדו.
    אפילו לשטריימל אפשר לעשות קמפיין מעניין.* תלמדו.

    *לא מושלם- מעניין.

  7. אוי…
    מישהו מוכן להדריך אותי לרחוב אלי הכהן 15 בירושלים, לקבלת שירות ‘שטריימל עם אבא’?

  8. וההם עוד הסבירו למיללללער, זה לא סתם, יש כאן תלת מימד, את ההשתקפות קח כבונוס, מזכיר את הפצצת האפקטים ה”מיוחדים” בסרטי שוואקי ושות’
    לא חארם, למה לא לעשות צללית פשוטה שהברקוד ישתלב.
     

  9. מור: אוי… מישהו מוכן להדריך אותי לרחוב אלי הכהן 15 בירושלים, לקבלת שירות ‘שטריימל עם אבא’?

    אני לא מגיב בדר”כ לאנונימיים. אבל הפעם פשוט לקחת לי את המילים או השגיעים מהמקלדת. אגב, הטיזר נכון אבל המודעה קצת דרמטית. אולי צריך לחבוש שטריימל בשביל לחוש את משק כנפי ההיסטוריה. אולי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן