לא הרבה יוצא לנו כאן בשטיבל לסקר קמפיינים לקהל יעד חרדי-ישראלי אל מול זה האמריקאי. קמפיינים לנישה של המגזר החסידי בלבד בכלל ולא יוצא לנו לסקר. אבל הנה הזדמן לנו קמפיין חסידי שעשוי טוב לטעמי גם כאן בישראל וגם בארצות הברית.
בשבועות האחרונים היה קשה לפספס את הטיזרים של מיללער שטריימלך. בשנים האחרונות הפכו במיללער את כללי המשחק של שיווק השטריימל ויצרו מהפכה בשוק. אם עד היום קונה שהיה מעוניין בשטריימל היה נאלץ לעבור מספר מדידות של הקרקפת ואז לבצע את ההזמנה, באו מיללער ובירידים שנתיים, המתקיימים בארה”ב לונדון וישראל, מוכרים שטריימלך כמו בגרסה הליטאית של כובעי הקנייטש למיניהם – שטריימלך עם מידות קבועות.
קבלו את הקמפיין המקומי פה בישראל [הלוגו הישראלי עוצב ע”י צביקה סלומון].
והנה הקמפיין האמריקאי שנעשה ע”י משרד הפרסום media-otg.
10 תגובות
הגרפיקאי המעולה האנונימי בישראל הוא נ.ה.ב. (נחום ברזבסקי).
כרגיל במגזר.. גם בחו”ל. רעיון טוב, ביצוע מעאפן.
כנראה שהרדידות המגזרית חוצה יבשות : (
רעיון פיצוץ של קניה מהירה ‘מוכן מהמדף’ כמו שהאמריקאים אוהבים.
מה שלא ברור לי זה האם סימון הקוד הוא כה חביב על האמריקאים עד שאפשר לשלבו ישירות לתוך השטרימל המלכותי. (אצלי הוא מזכיר תשלום וציפצוף חד גוני)
אגב נדמה לי כי נר ההבדלה הקטן אינו רק איקון להזכיר את מוצ”ש אלא גם אלמנט המזכיר את השבת…
מה שלא פייר זה שלאחר תיזר כה מסקרן וייחודי אין עדיין תשובה הוגנות מי הם כל התמונות שהופיעו.
אולי מישהו מתנדב (בלי לקחת טרמפ לעןד מסע פרסום) לעזור?
על זה נאמר.. קורא תיזר ולא ילד..
או שמא טיזר? בט’?
תלמדו.
אפילו לשטריימל אפשר לעשות קמפיין מעניין.* תלמדו.
*לא מושלם- מעניין.
אוי…
מישהו מוכן להדריך אותי לרחוב אלי הכהן 15 בירושלים, לקבלת שירות ‘שטריימל עם אבא’?
אהבתי ביותר!!
וההם עוד הסבירו למיללללער, זה לא סתם, יש כאן תלת מימד, את ההשתקפות קח כבונוס, מזכיר את הפצצת האפקטים ה”מיוחדים” בסרטי שוואקי ושות’
לא חארם, למה לא לעשות צללית פשוטה שהברקוד ישתלב.
אני לא מגיב בדר”כ לאנונימיים. אבל הפעם פשוט לקחת לי את המילים או השגיעים מהמקלדת. אגב, הטיזר נכון אבל המודעה קצת דרמטית. אולי צריך לחבוש שטריימל בשביל לחוש את משק כנפי ההיסטוריה. אולי.