קמפיין הבחירות של אגודת ישראל הנפיק לקראת הבחירות האחרונות שישה סרטונים מקצועיים באמצעות בית היוצר של יענקי קרישבסקי.
מנהלי הקמפיין שניאור רוזן ואבי דז’דק ומשרד הפרסום אותנטי שליווה את הקמפיין, שרטטו קווי יסוד למסר אחיד ומתמשך תחת הסיסמא “אם חייך יקרים לך”, ובקיצור: “יקר” – מילה שהציגה בסרטונים את יוקר המחיה מצד אחד, ואת הדברים היקרים לנו במיוחד מצד שני, כמו חינוך, מסורת והמשכיות הדורות.
יענקי קרישבסקי מספר כי הפעם בחרו להעביר את המסר ממקום נינוח יחסית ורציונלי, בלי לתקוף עם מסרים מפחידים ומזעזעים. “גם אם הדברים שנציג לא יזעזעו את אמות הסיפים, יהיה קל להתחבר למסר כי תהיה תחושת שייכות ואנחנו נוגעים ברגש הטמון אצל כל אחד מאיתנו. באמצעות הרגש ניסינו להסביר מדוע ברגע האמת מוכרחים לשים ג’ בקלפי”.
קרישבסקי מסביר כי המומחיות שלו זה הכתיבה השיווקית המיוחדת לוידאו. “קמפיין בפרינט או בפלטפורמה אחרת אפשר לעשות, אבל החוזקה שלי זה בכתיבת האסטרטגיה לוידאו – סרטונים שמתחברים לרגש ויודעים למכור ולהעביר את המסר המדויק לצופה”.
במערכת הבחירות הנוכחיות, חברי הכנסת של אגודת ישראל שימשו גם כפרזנטורים של הסרטונים. יצחק גולדקנופף, מאיר פרוש, ישראל אייכלר ויעקב טסלר מככבים בסרטונים ומונים רשימת הבטחות לבוחר במגוון נושאים תחת הסיסמא “אם חייך יקרים לך”.
אחרי שראינו את הקמפיין בזמן אמת ולאחר ההצלחה הגדולה בתוצאות הבחירות, זה הזמן לעצור ולהתרשם שוב מהסרטונים.
הסרטון הראשון: כי התורה יקרה לך!
הסרטון השני מדבר על יוקר מחיה כללי עם מיקוד על חד פעמי ושתיה מתוקה – ח”כ יצחק גולדקנופף
הסרטון השלישי מדבר על מצוקת הדיור – ח”כ מאיר פרוש
הסרטון הרביעי מדבר על בעיות בתחבורה הציבורית – ח”כ יעקב טסלר
הסרטון החמישי מדבר על השוואת משכורות למחנכים – ח”כ ישראל אייכלר
הסרטון השישי מדבר על דור יקר – בן אחר בן שומר תורה ומצוות, וכאן כל צופה יכול לראות את עצמו.
אהבתם את הסרטונים? רוצים לדעת מי הפיק אותם? היכנסו לאתר של יענקי קרישבסקי