אור לגויים: המגזין CEO Insights Asia בחר בדוד גלפרין, יו”ר ובעלים של קבוצת ‘גיל גרופ – פתרונות מדיה ותקשורת’ לאחד מ-10 המנהיגים העסקיים בתחום תקשורת שיווקית בישראל לשנת 2023. מדובר בכתב עת יוקרתי בקהיליית המנהיגים העסקיים ומקבלי ההחלטות ביבשת אסיה, הסוקר את תחום הניהול בעידן הדיגיטלי, החל מטכנולוגיות ארגוניות למכירות, שיווק וייצור ועד לשימור עובדים, חווית לקוח ושביעות רצון.
הבחירה בדוד גלפרין כאחד המנהיגים העסקיים הבולטים לשנה זו, מגיעה על רקע נתוני הצמיחה המרשימים שמציגה ‘גיל גרופ’ משנה לשנה, בהתאמה לעידן הדיגיטלי המתקדם. בנימוקי הבחירה נכתב במגזין: “דוד גלפרין הוא יזם ומוביל בתעשייה בשיווק וקידום תהליכי מכירה, שהקים את חברת המדיה הנודעת בישראל, גיל גרופ. דוד הוא מרצה ומנטור במגוון נושאים בתחומי שיווק ופרסום עם התמחות בתחומים פיננסים”.
עוד נכתב במגזין: “לדוד ניסיון עשיר והתמחות ייחודית בניהול תהליכי מכירה ב-360 מעלות עם התמחות בהשקעות נדל”ן. הוא מוביל בתחום אופטימיזציית תהליכי המכירה באמצעות טכנולוגיה וחדשנות, כולל יצירת לידים, ניהול נתונים, עיצוב תהליכים ועוד. דוד הוא גם המוח מאחורי SMPS (תהליך שיווק חכם – תוצאות). בשנת 2008 פרסם דוד ספר על תקשורת שיווקית ומדיה למגזר החרדי. הספר שהיה הראשון מסוגו בישראל – מספק למפרסמים וצרכנים הזדמנות לקבל הצצה לתוך תעשיית הפרסום החרדית בישראל”.
בהתייחס לחברת ‘גיל גרופ’, כתב המגזין, כי “החברה מפתחת, מעצבת ומבצעת גם קמפיינים פרסומיים חדשניים בקנה מידה גדול, מספקת שירותי ייעוץ עסקי, עיצוב והדפסה בכלל התחומים. במהלך עשרים השנים האחרונות, החברה גדלה ל-50 מיליון ש”ח מחזור שנתי, מעל 5,000 לקוחות, וחותמת DAN היוקרתית של אמינות ויציבות ב-2021”.
בשיחה עם מגזין CEO Insights Asia הודה גלפרין על הבחירה המחמיאה ואמר כי “מנהיגות לדעתי, היא לגרום לאנשים להבין את התחום בו הם עוסקים ולטפל בלקוחות במקצועיות. מה שגורם להם לעשות זאת, זו ההבנה שזה המקום הטוב ביותר עבורם למיקסום הפוטנציאל שלהם. מנהיגות היא יצירת חזון ועידוד לעובדים, להבין שזה אפשרי להשיג את שאיפתם לצמוח וזה יותר חשוב מנתוני השכר שלהם. אלו הערכים של ‘גיל גרופ’ ואני שמח שהם מצליחים”.
‘גיל גרופ’, הנה הקבוצה העסקית הגדולה במגזר החרדי בתחום השיווק, הפרסום, הדיגיטל ופתרונות מדיה מתקדמים. החברה שהוקמה בשנת 1999 חולשת כיום על שש חטיבות משנה במותגים שונים: ‘אולטרה’ – הפקת אירועים עסקיים, כנסים, אירועי חברה, טיולים וימי גיבוש ועוד, ‘גיל דיגיטל’ – הגדולה במגזר החרדי המספקת מענה 360 ללקוחות באמצעות מומחים לדיגיטל חרדי. ‘גיל סטריט’ – הזכיינית המובילה בתחום מודעות הרחוב בריכוזים החרדיים, וחולשת על מעל 1,000 לוחות מודעות. ‘גיל פרינט’ – העוסקת בהפקות ואספקת מוצרי דפוס שוטפים לארגונים ועסקים. ‘גיל גיפט’ – המתמחה בהתאמת מתנות ייחודיות לעסקים וארגונים, ו’פרסום גיל’, העוסק במתן שירותי שיווק ופרסום, הכוללים ניהול מערך שיווק, פרסום, מיתוג ומדיה לעסקים, עמותות וארגונים לפעילות במגזר החרדי.
לכתבה במגזין CEO Insights Asia לחצו כאן