מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
עמוד הכותרת של עיתון משפחה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נדיר לראות במחוזותינו שימוש מושכל במדיה כלשהי, פחות בגלל חוסר קריאייטיביות, יותר בגלל מחסור חמור במדיות. נחמד היה לראות את השימוש הפשוט שעשו משרד הפרסום מימד ע”י שימוש חכם בלוגו של עיתון משפחה עבור תוכנית משפחה של אורנג’. נייס.

עמוד הכותרת של עיתון משפחה
עמוד הכותרת של עיתון משפחה
הפרסומת - תוכנית משפחה של אורנג'
הפרסומת של תוכנית משפחה של אורנג'
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. .
    חבל שלא השקיעו את אותה חשיבה יצירתית גם במודעה.
    לא מבין את ביטוי מותג אורנג’ במגזר החרדי.
    פעם ילדים, פעם ציפורים… מדובר במותג שאחד מערכיו הוא בינלאומיות, חדשנות…
    חבל.
    .

  2. אותו שימוש נעשה גם ב’בקהילה’. קובץ רצו”ב.

  3. השימוש בלוגו נחמד.

    הויז’ואל במודעה מקסים. למרות ריבוי הילדים, במקרה הזה, יש בחירה מצוינת בדוגמנים, סטיילינג משובח ופשוט הצליח לכם.

    כשצריך להחמיא…מחמיאים. 
    ביקורת בתגובה הבאה.. כדי לא לקלקל.. : )

  4. (התכוונתי קודם למרות ריבוי הילדים בכל המודעות של כולם.. לא כאן)

    ולגבי הביקורת, קצת עבודה טיפוגרפית, קצת פרופורציות יותר בין הטקסטים, וזה היה מושלם. אבל זה באמת בקטנות.

    שבוע מקסים לכולם!

  5. חיים גיל:
    אותו שימוש נעשה גם ב’בקהילה’. קובץ רצו”ב.

    ואם בבקהילה וב’שימוש מושכל במדיה’ בעסקינן, איך אפשר להתעלם מהביצוע של שפע שוק בשער של ‘בקהילה פלוס’? 

  6. הרעיון גדול.
     
    הביצוע חלש מאד. עבדתי קשה כדי להבין שזה קשור למודעה של אורנג’.
     
    מור
     
    אין שום רעיון בקניית מדיה המטורפת של תוצאות אפקטיביות לשפע שוק, חוץ מהסיבה הפשוטה שישנ ו תקציב גדול וצריך פשוט דרך לבזבז אותו.
     
    תציע להם לפרסם על בטן של מטוסי אל על והם גם ישימו פרסומת.

  7. שימוש מצויין במדיה. גם במשפחה וגם בבקהילה.

    שאפו!

  8. אהבתי מאוד. יש יופי בכך שעושים פרסום ורעש עם שני אזניים קטנים כאלו יותר מאשר עם מריחה של דאבל אמצע. הדא הוא דכתיב: מקסימום פרסום במינימום בזבוז.
    כשמדברים על יצירתיות – זו דוגמה מצוינת.

    ****צונזר****

  9. חברים, זה רק ממחיש את העוול בשימוש שעושים המשרדים הגדולים בתקציבי תנובה שטראוס וכ”ו,
    יש לכם תקציב? תעשו דברים טובים, לא טריפל אומלל לתנובה, לא דאבל מרוח לשטראוס, לא עטיפה מכוערת על בקהילה, צאו מהקופסה תגדילו ראש!

  10. לעורכי האתר. מילא זה שצינזרתם את המשפט האחרון בתגובה שלי – מובן עוד איכשהו. אבל למה צינזרתם את כל הקטע?

  11. ממה שקראתי על ערכי המותג של אורנג’, הם מקפידים מאד שהאימג’ים יהיו מהחיים, מה שנקרא בלשונם “פיס אופ לייף” ונכון גם בין לאומיות, אז אין ספק שהילדים המתוקים עונים להגדרה הראשונה פחות על השניה ויפה שיש שם גמישות בענין כי פעם היינו רואים דמויות חתוכות שחס וחלילה לא יראו את הכיפה למי שזוכר.. כנראה שהמלחמה על הלקוח החרדי עשתה משהו גם לחברה הזו. אבל ההברקה היא  הטיזר שתפס באוזניים
    בהחלט מרענן.

  12. אחד מערכיו הבולטים של המותג הזה הוא פשטות, מה יותר פשוט משני ילדים מסתודדים כשמדובר במשפחה החרדית? שני אינדיאנים מסתודדים? כדי לדחוף בכח גם בין לאומיות? אייל גור – צריך לדעת לפרגן כשמגיע!

  13. לדעתי הרעיון מצוין ומרענן (חוץ מזה שלא בטוח כי ברוב בשנים הקוראים שמים לב ללוגו “משפחה” כמשמעו אלא רק ככותרת לשם של עיתון…) אבל דווקא במודעה אני סבור כי למרות שילדים “מוכרים” במקרה של סלולרי כל אחד רוצה להרחיקו מילדים רכים כך שהקשר ביניהם הוא לא נכון, היה מתאים יותר להביא אווירה משפחתית של בוגרים.

  14. סוף סוף יש על מה לפרגן..
    כל הכבוד למימד, כנראה היחידים שאיכשהו מנסים, ולפעמים, כמו הפעם, אפילו מצליחים. חבל שזה קורה פעם בעשור, אבל זה עדיף מכלום.

    בולטון, גל, אפיקים, טריו ושות’  תלמדו… מותר לצאת מהריבוע המצומצם והמשעמם שלכם. גם אם אתם משרד פרסום חרדי.
      

  15. השימושי בלוגו נחמד – השאלה כמה אנשים באמת שמו לב לזה….
    לוגו זה לוגו. העין לא מתעכבת. התוספת של מימד די הומוגנית.
    לא יוצרת הפרעה. בקונטקסט של קריאת עיתון שיגרתית – בחיים לא
    הייתי עולה על זה.

    לממיד תמיד יש ויזואליה יפה. בניות פוטושופ מאוד איכותיות.
    ובעיה בטיפוגרפיה… תשפרו קצת את העבודה עם טקסט ותהיו מעולים.
    אתם עושים עבודה יפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן