מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כותרות השבוע: • ‘פולו אפ’ לא ברור על יחסי ציבור. באמת הגיע הזמן לתת כבוד לחלק התחתון של הקו? • ניקול והמדבקות: עוד רעיון מקורי מתחת לקו • רכבת ישראל מנסה להילחם בגנבים. קמפיין תחבורה מפוקשש • והילה גנני שילה, מנהלת הפרסום של ‘פאפאיה’ מסבירה את הקונספט החדש • והמדורים הקבועים – ‘שמץ של מושג’ ו’צא ולמד’. קריאה מהנה.
קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. מנסיון משנה קודמת המדבקות לא יורדות בקלות כך שהפרסום הוא לא רק לחג…
    חוץ מזה שהדבר המרגיז גורם לחוסר סמפטיה למותג מבחינה פירסומית הוא גורם את ההפיך בכך שניקול מצטייר כליכלוך שלא יורד… ניתן לחשוב שהוא מגיע מחברת נקיון מתחרה.
    מומלץ לקופירייטר המוכשר לעיין בערך “רעש” במדור ולראות שפרטים טכניים לחלוטין יכולים להרוס קמפיין מושקע ומיוחד ובמקרה שלנו אף לגרום את ההפיך.
    חג שמח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן