כותרות השבוע: • ‘פולו אפ’ לא ברור על יחסי ציבור. באמת הגיע הזמן לתת כבוד לחלק התחתון של הקו? • ניקול והמדבקות: עוד רעיון מקורי מתחת לקו • רכבת ישראל מנסה להילחם בגנבים. קמפיין תחבורה מפוקשש • והילה גנני שילה, מנהלת הפרסום של ‘פאפאיה’ מסבירה את הקונספט החדש • והמדורים הקבועים – ‘שמץ של מושג’ ו’צא ולמד’. קריאה מהנה.
קליק כאן לPDF המלא
תגובה אחת
מנסיון משנה קודמת המדבקות לא יורדות בקלות כך שהפרסום הוא לא רק לחג…
חוץ מזה שהדבר המרגיז גורם לחוסר סמפטיה למותג מבחינה פירסומית הוא גורם את ההפיך בכך שניקול מצטייר כליכלוך שלא יורד… ניתן לחשוב שהוא מגיע מחברת נקיון מתחרה.
מומלץ לקופירייטר המוכשר לעיין בערך “רעש” במדור ולראות שפרטים טכניים לחלוטין יכולים להרוס קמפיין מושקע ומיוחד ובמקרה שלנו אף לגרום את ההפיך.
חג שמח.