מנכ”ל איגוד חברות הפרסום בארץ: “הפרסום החרדי מפגר בעשר שנים”. יגאל בראון, מנכ”ל איגוד חברות הפרסום בארץ לא מתבייש לומר מה הוא חושב על הפרסום החרדי * בראיון נוקב ל’מרכז העניינים’ הוא בועט לכל הכיוונים ומסביר מדוע הפרסום החרדי תקוע הרחק מאחור לעומת הפרסום הכללי * תמיד שאלתם את עצמכם מדוע אין תחרויות קריאייטיב לחרדים? אתם לא לבד | המדורים הקבועים: המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם. בונוס השבוע: תזוזות בענף, על מינויו של מנחם אייכלר למנהל משותף במקאן מגזרים.
תקליקו כאן למדור המלא – ותיהנו!
9 תגובות
כמה כסף הבצפר העבירו למרכז העניינים, הא?
כמה לדעתך כתבה כזו שווה? 😉
אין ספק שהבחור יודע מה מביא פרסום.
שלב שני מילים במשפט אחד, כמו למשל: חרדי, מפגר – והנה יש לך כותרת סנציונית מדרגה ראשונה.
באותה מידה ניתן להאשים את הבחור בעיסוק במקצוע העתיק בעולם ולזכות באותה כותרת סנציונית.
מה קרה?
הרישום לשלוחה החרדית לא משהו?
צפוי נכון ונדוש, רק לא הבנתי למה הציבור החרדי מפגר דווקא בעשרה שנים אחר הציבור הכללי, לדעתי דווקא תשע או אחד עשרה נקודה תשעים ותשעה.
אני ממש צריך את בראון שיגיד לי שהפרסום החרדי מפגר. מפגר…
חוץ מזה מה עוד אמרת?
משעמם.
@ מקארתור:
🙂
המבקר (במלעיל) כתב:
תודה, פעם הבאה אשתדל קצת יותר
זה שבראון מאוכזב שהציבור החרדי לא מתייחס לתחרויות שלו, (ויתכן שהאכזבה בצדק) עדיין לא אומר שהפרסום החרדי מפגר.
הרי הוא אדם חכם שמבין בפרסום, לא?
מה זה פרסום? תדמית איכותית שמביאה למכירות טובות! כל פרסום שתכל’ס לא מביא לתוצאה הזו , זה חתיכת בולשיט.
לציבור החרדי יש שפת פרסום משלו, לא קרייאטיבית במיוחד, פשוטה אמיתית וישירה, זה מוכר יותר, וזה נותן תדמית רצינית ואמינה יותר במגזר שלנו.
מה בראון היה אומר למשל על הקמפיין של ספרי אור החיים? או מיילער שטריימלאך? ספק רב אם הוא היה בכלל מתייחס אליהם, ואם כן הוא היה ודאי מדרג אותם עם פיגור של 9.5 שנים, אבל מה לעשות שהמכירות שלהם מזנקים בקצב דוקא בגלל הסגנון פרסום הזה.
הברירה היחידה שנותרה לו הוא רק להציג לא רק את הפרסום החרדי אלא את כל הציבור החרדי כמפגר בעשר שנים…
(נראה מה יעשה חוצניק אז…)