על אף הררי הנייר של העיתונים היה קשה לפספס את הארט לחברת טעמן של משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות. בכלל מבלי ששמנו לב, חברה ירושלמית שעד לפני שנים לא רבות נתפסה כמשווק מקומי למזון כשר, נהפכת להיות יבואן עולמי של מאות מוצרים כשרים למהדרין ולהיקף מכירות של מעל ל 50,000,000 מוצרים בשנה [!].
קרדיט • משרד פרסום תוצאות אפקטיביות
מנהל קריאייטיב: מוישי איצקוביץ | ארט דירקטור: בנימין קריספין | סופרוויזר: שרי בר ששת | תקציבאית: שלומית קמפינסקי | יח”צ: מירי הורוביץ
18 תגובות
חייבים להגיב? ערב פסח ו.. עוד מודעה בינונית עלתה בפשקוויל. מה הנושא רמת המודעה? או מה השווי של חברת טעמן המצליחה?
שתי צפרים במכה אחת!
שלוב יפהפה של פרסומת של מוצרים וחברה יחד עם שיווק מבצעי!
נ.ב. לפי הנתונים שנכתבו בפוסט אני חושב שהגיע הזמן שיחדשו את הלוגו.
איך לא שמנו לב??..
יופי של קריאייטיב.
בכללל בזמן האחרון תוצאות מפנקים אותנו ב:
יופי של עבודה
יופי
יופי
יופי
יופי של יח”צ
בקיצור הרבה יופייייי
הסלוגן לא קשור/לא מובן
השחור לבן מרענן
המבצע נדוש ומשפיל, הראשון שיצא איתו אשם. גם אם הוא משתלם.
“מסורת טעמן מהמטע”
היי, הלו, על תחביר שמעתם? יש איזושהי שהיא משמעות לגיבוב מילים הזה? פשוט חינטרוש לשמו!
לא התלהבתי אבל היי, המבצע מדליק לחלוטין!
נתנאל אתה לויאלי לעבודה וטוב שכך,
רחוק מלהרשים, עם שוויץ אפשר היה לעשות דברים מדהימים כמה חבל שזו התוצאה.
נטע נינארי כתב:
“מסורת טעמן מהמטע”
היי, הלו, על תחביר שמעתם? יש איזושהי שהיא משמעות לגיבוב מילים הזה? פשוט חינטרוש לשמו!
אתה לא חייב לאהוב את המשפט.
אבל אין בו שום בעיה תחבירית!
מרגישים הורביץ ביח”צ.
אפשר להבין שעניתם לבריף מעולה.
יש לי להגיד על זה את מה שתרצה גרנות אמרה על קמפיין פלאפון “עולם אחר”
נו. אז המודעה סבירה פחות או יותר.
הקופי חלש…….
אבל למה אתם חייבים להתמקד תמיד על הקרדיטים???למה???
תסבירו לי פעם אחת, אתם. כל היחצנים והיחצניות הצעירים הצעירות במשרדים.
נכון שאתם בסדר ועושיםאת התפקיד שאתם צריכים טוב.
אבל האם אתם אלו שמכינים את המודעה???
תשאירו את הקרדיט לגדולים מכם!
לא שאין לי כבוד אליכם, ואל הגב’ באופן אישי.
אבל חבל לי שהבלוג הזה הופך לבמה של חלוקת קרדיטים במקום להתעסק בדיונים מקצועיים…….
מיסטר קרדיט כתב:
אני לא ראיתי כאן שום דיון בעניין הקרדיטים
אבל אולי אני לא גדולה מספיק כדי לראות..
@ מיסטר קרדיט:
אולי היה צריך להוסיף קרדיט – יח”צ: ריקי איצקוביץ
אז הנה, אני מקדיש טוקבק מיוחד. חג שמח וכשר.
@ מיסטר קרדיט:
לא מותק,
אנחנו אלו שעושים את היח”צ
היי שזופה:)
חברת טעמן – אני מאוכזב אישית משירות הלקוחות של חברת טעמן.
קניתי מוצר ולהפתעתי הוא היה פגום ומקולקל, התקשרתי לשירות הלקוחות של טעמן ושם דוחים אותי שוב ושוב. אני לא אקנה מוצרים של חברה שלא מכבדת אותי כלקוח.
חבל שחברת טעמן לא לוקחת ברצינות את פנייתי. במידה והם לא יחזירו לי תשובה הולמת אצטרך לפנות עם התלונה לתקשורת ואז כולם יוכלו לצפות במוצר המדובר כפי שאני רכשתי אותו.