פרינט יפיוף מסתובב בשבועות האחרונים על דפי העיתונות השבועית שלנו. נכון שהמברשת צבע קצת מביאה אסוסיאציות מלוכלכות למדי, אבל אי אפשר להתעלם מהויז’ואל המיוחד והעשוי היטב.
אני חסיד גדול של ‘הקו הנקי’ . מודעות ללא עומס יתר. כאן קצת הגזימו . יותר מדי לבן בעיניים , פחות עושה לי את זה.
מאידך, עצם העובדה שהוצאתי מהפה את המילה ‘לבן’ מעידה שהקמפיין עושה את העבודה.
3 תגובות
אני חסיד גדול של ‘הקו הנקי’ . מודעות ללא עומס יתר. כאן קצת הגזימו . יותר מדי לבן בעיניים , פחות עושה לי את זה.
מאידך, עצם העובדה שהוצאתי מהפה את המילה ‘לבן’ מעידה שהקמפיין עושה את העבודה.