מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
take-care-yossibr
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מסתבר שליוסי ברויער הארטיסט של פרסום מנטה נושא הזהירות בדרכים עושה טוב למוח הקריאייטיבי שלו, אחרי הפוטומונטז’ המאיים שכיכב כאן לפני חודש, נחתו אצלינו במייל שני פרינטים מזהירים. הראשון והמעולה מביניהם מכיל משחק מילים מאתגר לדוברי עברית. השני אמנם משתמש בסלוגן לעוס אבל בויז’ואל שנותן משמעות מיוחדת לסלוגן, לטעמי היה יכול להיות עוד יותר מעניין אם הוא היה משתמש במשחק מכוניות של ילדים. אבל בכל אופן סחטיקה עליך, אני אהבתי! עכשיו תורכם להנות ולטקבק.

1. take care! car

take care - זה לא משחק ילדים! 7

2. משחק ילדים

take care - זה לא משחק ילדים! 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. אכן, המודעה הראשונה מעולה. השניה לעוסה כדבריך, ילדותית ולא מחדשת שום דבר. אם להיות קטנוני, אין בכלל מקום להכניס את תמרור ה’עצור’ בקופסא. אבל עזוב, נתמקד בטוב שבכל פוסט ונפרגן לו על המודעה הראשונה.

  2. כמו כולם- אהבתי את הראשונה. ראיתי אותה ואמרתי לעצמי “גאוני! איך לא חשבו על זה קודם?”

  3. אפשר להצטרף?!

    הראשונה אכן מוצלחת ביותר..
    השניה..

  4. הראשונה פשוט ענקית..

    השניה, פ’סדר אבל לא כמו הראשונה שמאפילה עליה (תרתי משמע)…

  5. השניה מבריקה לטעמי. לראשונה צריך להצמיד בבילון (או קורס חינם בברליץ) לדוברי עברית בלבד, אבל גם היא מצוינת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן