מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
tzoref
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נצל”ש אקטואלי מעולה של המנטוסים עבור רשת מוצרי החשמל ת. צורף. הגדילו כדי לקרוא את הכיתוב המשעשע לצד הקרדיט.

מחסלים את הטורקים 4

קרדיט • מנטה • קופירייטר: קובי רוטנברג • ארט: יוסי ברויער

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

45 תגובות

  1. רעיון יפה.
    אבל מצד שני, לא נראה שיש הרבה ישראליים שירצו לקנות מוצרים טורקיים בימים אלו.

  2. לא מבין, קרסו שם המחשבים, במנטה? לכן הגרפיקאי הכין את המודעה בבית, בוורד?

  3. איי, איי, איי
    הטורקים האלה רק עושים בעיות:
    1. לחסל את הטורקים ולהביא אותם אל תוך הבית פנימה… ולא רק זה, אתה גם תשלם על זה! (לא משנה כמה…)
    2. הטורקים לא שווים כלום, הם זבל מזובל, אוכלי ישראלים ושותי דמם. אבל תקנו את מוצרי החשמל שלהם… תאחסנו במקרר שלהם את האוכל שלכם… זה בטח משו טוב.

    לא קורץ, לא משכנע, לא מוכר! ואפילו מסליד…

    זה מה שקורה כשיש רעיון מנצנץ ולא חושבים פעמיים.
    חבל חברה. חבל.

  4. איזה טעות….
    לא מקנא במי שדחף את הרעיון הזה.

  5. שיואו,
    כמה שזה דבילי
    שיואו,
    כמה שזה דביק
    שיואו.

    כמה שאני חי י ב ת ע כ ש י ו מסטיק
    אני מנתה.

  6. תהיו בני אדם. תהיו בני אדם
    כמה שמשנתה של תרצה נכונה תמיד

    (מוגש כשירות לטוקבקיסט המשתלח)

  7. נכון שבמחשבה ראשונה טורקיה = זבל
    אבל שמות החברות מכסות על הרושם בוש וסאוטר

    מעלה חיוך ומי שמחפש מכונה יש מצב שיבדוק ת’ענין אולי בגלל המצב המחיר באמת חיסול!

  8. הרעיון טוב.

    אבל מי בדיוק רוצה כעת להכניס טורקים הביתה???

  9. לחני

    להיות בן אדם זה לא לנצל את הבלגן
    ולפרסם תוצרת טורקית….

    צודקת ההערה בעניין ב’וורד’
    גם אופיס החדש היה יכול לעשות מודעה יותר טובה
    עם כל הכבוד שאין…

  10. אין מה לומר
    הרלוונטיות עושה משהו.

  11. לא יודע מה יצא מזה, אולי אף אחד לא יקנה,

    מה שבטוח זה, שכל מי שראה את המודעה הזאת לעולם לא ישכח את השם “צורף”.

  12. דורה מבול כתב:

    @ דורה פלגה:
    מבול פגיעה.

    דורה,
    בשמי, אה?
    כמה דוורים:
    א. שלא תעזי להמשיך. אני מקצצת.
    גם לחתן.
    ב. בדוור ישיר
    ג. דורה מהבול
    ד. כבר אמרנו?

  13. @ דורה פלגה:
    זה שם חיבה שלי, מדורי דורות.
    בול, מגיע לי ביושר.
    ויש מקום לכושר 🙂
    ותסמכי על תחושות בטן.
    המעי אגס.

  14. דורה מהבול כתב:
    כמה שאני חי י ב ת ע כ ש י ו מסטיק
    אני מנתה.

    לייק

  15. דורה מבול כתב:

    @ דורה פלגה:
    זה שם חיבה שלי, מדורי דורות.
    בול, מגיע לי ביושר.
    ויש מקום לכושר
    ותסמכי על תחושות בטן.
    המעי אגס.

    דלקת פראקים.

  16. איציק וינברגר, אני ממש לא רוצה לרדת על “מנטה”
    אבל תפקיד של משרד פרסום, זה למכור!
    המודעה הזו גרועה ולכן היא לא מוכרת. נקודה סוף!

  17. אאוצ’!
    מכה מתחת לחגורה עם מומנטום מוצלח..

    רק שאני גם חושב שהכותרת היא היסחפות לשמה.

    אבל הרעיון של המבצע מכירות במחיר עלות הוא אדיר ומטורף לגמרי. אם הייתי זקוק כרגע למוצר חשמלי, הייתי רץ כל עוד רוחי בי לקנות. שיקום מי שיוותר על מוצר חשמלי איכותי במחיר עלות.

    אדוור..

  18. לדעתי גם עם המודעה מוכרת כפי שכתב 22. דווקא למותג של החנות ייתכן נזק בהקשרים שלילים למרות שהוא בא בדמות פטריוטית.

  19. ורק אני מדמיין את עקרת הבית שקוראת את המודעה במקומון או חינמון
    זונחת את האידיאלוגיה הקטנטנה ואצה רצה לספר לאברכון על מבצע במחיר עלות אצל צורף.

    אגב, חשבתם על זה שיותר מחצי ממכירות האופנה בבתים הפרטיים הם יבוא מטורקיה, ז’תומרת שהחודש הולכים לחסל לנו הרבה דברים ?

  20. ובהמשך ל23
    לפעמים, אנשים מוכנים להשקיע את הסיכון בשביל אידיאולוגיה..

  21. אם צורף מחסל סחורה טורקית,
    למה שאני אקנה את זה ?

    אין לראות בנאמר – הסתה.

  22. @ דורה מבול:
    @ דורה פלגה:
    אולי תחליפו כתובות בינכם… הדו שיח כאן לא משו…

  23. לא יודע מה איתכם, MADE IN TURKEY אף פעם לא גרם לי לרוץ לקנות…
    לחנות חשמל חרדית דרוש משבר דיפלומטי עם גרמניה
    (וקצת מעוף ותוכנת גרפיקה למשרד פרסום)
    בנאלי במקרה הטוב
    חבל מאוד

  24. טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואאאאוווווווווווווווובבבבבב

  25. מרגישים כאן את ירידת הדורות.
    זהו. דורה משיח בפתח.

  26. 100 קוצים בסולם הקאקטוס, כולם אותו דבר, למרות זאת, זכינו בזכות מדינת טרורקיה לפרץ של אסטרגיה שיסמן אולי תהליך שלום בין המוח למקלדת, ברכותי לכם מנטה, תמשיכו להתרענן עד שתגדלו יותר מדי, הפרס המגיע לכם אמור להיות בקישור מצורף, מה לעשות וחריפים כמוכם צריכים להשקיע קצת לקבל אותו, אז נא גגלו בבקשה על “דוקטורינת ההלם” תמשיכו ללנקק עד שתגיעו לכמה אלפי מילים, אם תיישמו את זה כפי שהתחלתם, הגעתם לפסגה, את התמלוגים נא להעביר וכו’

    ואצלנו מודעה לא צריכה למכור, מודעה צריכה לקוח שישלם עליה, WHO CARE מהשאר?

  27. יש פעמים שמודעה מיועדת לא רק למכור..

    ולדעתי מנטה לקחו את הסיכון הזה..

    קובי, יוסי, אישור?

  28. נתחיל מהחיובי. הקונספט נחמד.
    ולעניין, אל תקנו טורקי! וחבר’ה, תשקיעו בסטודיו. תשקיעו בסטודיו. תשקיעו בסטודיו.

  29. אני דווקא כן אוהב את החיבור לאקטואליה,
    ומנטה חיברו 2 אירועים שהיו בשבוע שעבר,

    הטקסט בהשראת הספינה הטורקית,
    והעיצוב בהשראת האבל על הקברניטה (קברניט בלשון נקבה) של עולם הפרסום,
    מורתם תרצה גרנות ע”ה

  30. פוסט כבר לא רלבנטי
    הכל כבר נאמר
    יבש פה אש…
    נו, מה?
    זהו?

  31. לא.. זה לא זהו.

    זה דווקא נחמד לראות איך יש כאלו שמתלהמים ופולטים את כל הררי השטויות שלהם על המקלדת התמימה..

    אני חושב שהמודעה הזו מעולה!!!

    ולא, זה לא שאני חושב שהגרפיקה גאונית או משהו בסגנון, פשוט אני מבין שאחרי מודעה כזו, כל מי שלא נחשף עד היום לרשת, עכשיו נחשף, ובגדול.

    ברור לי שאם נשאל את הלקוח האם הוא קיבל תגובות על הפרסום הזה התשובה שנקבל תהיה ברור, הרבה יותר מאשר כל קמפיין הנחות/מתנות הניב.

    מה גם שאם אני קצת מתאמץ, אני מבין את הבחירה בעיצוב כ”כ פשוט, כל עיצוב בולט יותר היה לוקח את המרכז מהמודעה.

    לסיכום…

    אני אוהב את זה ככה, מאד..
    מנטה – שאפו 🙂

  32. כמו שיציעו לי לאכול נקניק לא כשר כדי לחסל את מוצרי הטריפה מהמדפים…

    לא סימפטי. לא מוצלח. לא מוכר. צומי.

  33. השוואה קצת קיצונית, דובי.

    אני דווקא מסתכל על זה מכיוון אחר, אם הייתי יודע שבקניית המוצר אני מרוויח כמה דברים בו זמנית, כמו למשל לסייע בידי בעלי עסקים להפסיק למכור מוצרים מטורקיה ובנוסף אני מרוויח מוצר חשמל איכותי בזול, אז כן, זה נשמע לי טוב..

    וגורם לי כמעט להצטער על זה שהתנור ‘סאוטר’ שלי בבית עדיין מתפקד.. 🙂

  34. תובנה א’: מודעה טובה. קופי חמוד עם קריצה
    תובנה ב’: ב** **** נורא מתקשים לפרגן.
    תובנה ג’: מעניין למה…..

  35. (לאור דברי מנכ”ל צורף, בלינק שהובא לעיל).

    מעולם לא ראיתי “הפוך על הפוך” גדול מזה: ככל שתיקנו יותר מתוצרת טורקיה, כך תוכיחו יותר לטורקים שלישראלים לא צורכים את התוצר שלהם. (כי המחסנים יתרוקנו, בעעע).

    אולי תסבירו לדפוק כמוני ת’הפשט הפשוט של המילים, עדיף עם ניקוד.

    (לעצם הפרסום, פרט לעיצוב, זה פגזי לענ”ד, ניצול מצויין של האירועים האקטואליים).

  36. אז ככה..
    ביררתי את העניין מול חבר שהיה בחנות הירושלמית וחפר למנהל החנות על אודות המבצע. כמו כן גם קראתי את תגובתו של מנכ”ל צורף (שאפו על היח”צ מנטה!) בדה מארקר.

    המבצע נועד לחסל את המלאי הקיים. הרשת לא מזמינה יותר סחורה של מותגים שמיוצרים בטורקיה.
    הרשת החליטה על האסטרטגיה של סגירת הליין הטורקי אצלם בחנויות ובעקבות כך הגיעה לרעיון (הגאוני לטעמי..) לחסל את המלאי הקיים ולהרוויח חשיפה מעולה.

    הביצוע של מנטה, ממש לא חובבני, הוא הארד סייל! הוא פשטני ומעביר את המסר ללא מניירות מיותרות.

    שוב אומר, אני חושב שהכותרת מעט מוגזמת, אך לפי ההצפה של הלקוחות ששמעתי מהחבר שהיה בחנות הירושלמית של הרשת, זה עבד להם.

    אדוור..

  37. אני רוצה להירשם ללימודי פרסום,
    פניתי ל”עבודי” ואמרו לי ש80% מהתלמידים שלהם עובדים בתחום.
    רציתי לשאול אם משהו למד\לומד שם וכך אני אוכל לקבל רקע.

    בכל מקרה זה האתר שלהם

  38. שלום שלמה 2,
    לי לא קוראים שלמה, אז הניק שלי שלמה,
    אבל, לך כן קוראים שלמה, וכאן כבר יש שלמה, אז מדוע אתה קורא לעצמך שלמה?
    אם בכל זאת אתה רוצה להיקרא בשם שלמה, לי אין בעיה עם זה, זה יכול להיות מעניין (רק תשתדל לתאם איתי שלא נמצא סתירות בינינו,)
    בהצלחה

  39. מה זה הטוקבקים האלה כאן, מה הקשר שלהם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן