קהל היעד הוא גיל הזהב?
הדור הצעיר רואה את הכד הזה ועושה בעעעעע!
זה פוד אפיל?
זה פוי אפיל!
המוצר דווקא יכול לתפוס בטרנד הרטרו,
אבל הפרסומת…
זה משהו אחר.
מאוד אשמח לדעת מה הקופי / ארט /מנהל קריאייטיב עשו כאן , מקאן אריקסון עשו את כל העבודה כאן ( כלומר שם ) העבירו במייל לגל , התקציבאית שינתה את הסלוגן במקום לגדול בבית ישראלי למהדרין יש תנובה …. הידד לנערי גל ….אה ושכחתי את היח”צ כמובן . אכן למהדרין יש יח”צ
מגל זה?
המוצר מצד עצמו מעניין, ונותן אפשרויות משחק שונות ומרתקות.
לטעמי – המודעה מצועצעת ויש כאן אובייקטים יותר מהנדרשי שמעמעמים את היופי שביושן הגבינה.
נו . . .
ו . . .
פרסומת בטעם של כלום.
מודעה מקסימה,
היה אפשר להביא פקשוטים יותר חזקים בטעם של פעם.
מודעה יפיהפיה!
אני רץ לקנות את הגבינה הזו (מסקרן…)
ולא בגלל הפרסומת. בגלל האריזה.
חבל שהביצוע לא דומה לפרסומות של פעם, עם הלוגו הישן של תנובה. (באופן חד פעמי)
וכיתוב ישן בלי גרפיקה צבעונית, איור שחור לבן על דף צהוב-חום היה עושה זאת נפלא ומשכנע.
דורה מבול כתב:
מגל זה?
דורה מבול כתב:
מגל זה?
בתקופתי, זה היה טעים.
@ אחד:
יפה אמרת!
אבל לא כתוב שגבינה כמו של פעם.
אלא בטעם של פעם!
כן למטה באותיות הקטנות כתוב דברים הרבה יותר משכנעים!
אדפטציה מאכזבת.
מרוב עצים לא רואים תיער
איזה מודעה עמוסה
bill כתב:
מרוב עצים לא רואים תיער
איזה מודעה עמוסה
אכן עמוסה, ולמרות היותי עוורת בטעמי צבעים, ממש צרם לי ה”גזור-הדבק” של הכד והקופסה ושילובם ברקע, הקופי מייייייילא, אבל הארט?
-LIKE לעיצוב.
ובקשר לרעיון (של תנובה): למישו מכם יורד רוק מגבינה בטעם של פעם?
אולי סבתא שלי זוכרת טעמה מה הוא, אבל היא… כבר לא כאן.
אולי תתנו לי לטעום? סתתתם, ממש לא בא לי.
אוי ואבוי
זה רק אני, או שלטפט שעל הקיר יש אשכרה ריח של עובש?
ולחבר’ה מגל- ישן זה לא בהכרח מיושן, פספסתם את ההבדל הדק.
17 תגובות
קהל היעד הוא גיל הזהב?
הדור הצעיר רואה את הכד הזה ועושה בעעעעע!
זה פוד אפיל?
זה פוי אפיל!
המוצר דווקא יכול לתפוס בטרנד הרטרו,
אבל הפרסומת…
זה משהו אחר.
מאוד אשמח לדעת מה הקופי / ארט /מנהל קריאייטיב עשו כאן , מקאן אריקסון עשו את כל העבודה כאן ( כלומר שם ) העבירו במייל לגל , התקציבאית שינתה את הסלוגן במקום לגדול בבית ישראלי למהדרין יש תנובה …. הידד לנערי גל ….אה ושכחתי את היח”צ כמובן . אכן למהדרין יש יח”צ
מגל זה?
המוצר מצד עצמו מעניין, ונותן אפשרויות משחק שונות ומרתקות.
לטעמי – המודעה מצועצעת ויש כאן אובייקטים יותר מהנדרשי שמעמעמים את היופי שביושן הגבינה.
נו . . .
ו . . .
פרסומת בטעם של כלום.
מודעה מקסימה,
היה אפשר להביא פקשוטים יותר חזקים בטעם של פעם.
מודעה יפיהפיה!
אני רץ לקנות את הגבינה הזו (מסקרן…)
ולא בגלל הפרסומת. בגלל האריזה.
חבל שהביצוע לא דומה לפרסומות של פעם, עם הלוגו הישן של תנובה. (באופן חד פעמי)
וכיתוב ישן בלי גרפיקה צבעונית, איור שחור לבן על דף צהוב-חום היה עושה זאת נפלא ומשכנע.
דורה מבול כתב:
דורה מבול כתב:
בתקופתי, זה היה טעים.
@ אחד:
יפה אמרת!
אבל לא כתוב שגבינה כמו של פעם.
אלא בטעם של פעם!
כן למטה באותיות הקטנות כתוב דברים הרבה יותר משכנעים!
אדפטציה מאכזבת.
מרוב עצים לא רואים תיער
איזה מודעה עמוסה
bill כתב:
אכן עמוסה, ולמרות היותי עוורת בטעמי צבעים, ממש צרם לי ה”גזור-הדבק” של הכד והקופסה ושילובם ברקע, הקופי מייייייילא, אבל הארט?
-LIKE לעיצוב.
ובקשר לרעיון (של תנובה): למישו מכם יורד רוק מגבינה בטעם של פעם?
אולי סבתא שלי זוכרת טעמה מה הוא, אבל היא… כבר לא כאן.
אולי תתנו לי לטעום? סתתתם, ממש לא בא לי.
אוי ואבוי
זה רק אני, או שלטפט שעל הקיר יש אשכרה ריח של עובש?
ולחבר’ה מגל- ישן זה לא בהכרח מיושן, פספסתם את ההבדל הדק.