בעיתון המבשר יצאו בימים האחרונים במבצע מיוחד: עיתון מתנה למשך חודש עבור מצטרפים חדשים. כל זה נחמד ויפה, אך לא זו הסיבה אליה הוזקקנו להעלות פוסט מיוחד. הדרך בה הם הצליחו ליצור אלפי סוכני שיווק בחינם היא זו שהביאנו הלום. במשך כמה ימים בשבוע שעבר הסתובב טיזר תמוה בין דפי העיתון המבקש לפנות מקום בלוח מודעות. ביום א’ השבוע ביקשו מהמנויים הקיימים [כאמור: סוכני השיווק] להדביק את האינסרט שצורף לעיתון בחדרי המדרגות, מה שגרם לשילוש מספר הפניות של מנויים חדשים. מעניין ושונה.
32 תגובות
גם אם מנויי המבשר מאוווד אוהבים את העיתון, וגם אם הם מאוד מוכנים לעזור לקליגר לבצע את העבודה שלו, אבל עד כמה?
שמנוי ילך וידביק מודעה בבנין שלו?
לא מצחיק?
רעיון נפלא! איך לחבר אנשים שמזדהים עם מותג לטובת שיווקו.
ממש שיווק ויראלי ללא אינטרנט. שאפו.
לזה אני קורא פעילות נכונה!
יפה מאוד.
שימוש מוצלח ביותר לחבר מביא חבר.
וווווואיי איזה רעיון גאוני …
אבל …לזה קוראים “כשר אבל מסריח”..
מנויי המבשר עוד יפתחו מנת יתר של גאוות יחידה =)
יפה, לחבר לקוחות לטובת מטרה משותפת תמיד היה רעיון מוצלח
בתור מנוי “המבשר” תליתי את האינסרט מ 2 סיבות פשוטות.
1. בגלל שאהבתי את הרעיון.
2. לפחות חודש אני אקרא עיתון מיד ראשונה, ולשכנים שלי יהיה עיתון פרטי משלהם.
לוקח לי בריאות לומר את זה, אבל במקצועיות אין סנטימנטים.
זה פשוט טוב. נהדר!
חיים קליגר אתה שוב מפתיע בגדול
היכן הייתה עד היום
רעיון נפלא ומרענן. אני מנחשת שאחוז גדול של הקוראים שיתף פעולה.
אהבתי.
מדהים.
מחשבה יצירתית.
שאפו.
נא לפנות מקום בלו”ז.
אולי זה נשמע מוזר.
**** **** (צונזר)
גילה רך כתב:
חכמים,
הזהרו בדבריכן.
מנויי המבשר שלום
לאחר שעמדתם בהצלחה בשתי המשימות האחרונות
1: לא לקנות בפלדהיים, ובאור החיים
2: תליית מודעות בחדר מדרגות
הנה המשימה להשבוע
השבוע אין לנו מפיץ בשכונות הצפוניות של ירושלים נא לחלק לפי הרשימה הבאה . . .
שלכם – חיים קליגר
חווה השפלה כתב:
חכמים,
הזהרו בדבריכן.
אין דברים כאלה.
שאפו לפאשקוועיל!
החבר’ה מפנימים ת’פוסטים עמוק!! (ראה ערך “מנהלי אתר פשקוויל, שלום”)
אם בעניין של קטילות…. תראו את המודעה עצמה!
מה חדש? מה, חדש? מה???????????????????????????
[הרעיון עצמו גדול]
@ האנונימית הידועה:
תלמידונת, זה בגלל שהעבודה טובה.
על עבודה טובה מגיבים בחיוב
גילה רך כתב:
דברי אמת ניקרים.
רעיון שיווקי מוצלח ויצרתי.
דווקא ברשת?
אין דוור.
אלישבע שמים כתב:
חיים קבל שאפו.
גרילה במיטבה
המאמר ברזולוציה היה על המבצע הזה יכול להתאים כאן.
זה אחד מהקמפינים החד פעמים!
בפעם הראשונה: עובד ויופי.
לא לנסות פעם שנייה!
בכ”א סחטיין על האומץ.
המבשר זה במלעיל או במלרע
רעיון מצוין,
שמתם לב שלאחרונה קורים כאן דברים טובים
קליגר מוכיח [שוב] שגם עיתונים יכולים קריאייטיב.
@ צודקת?:.
לא שמת לב לניקוד, מה חדש? מה חודש?
כן קובי שמתי לב,
ובכל זאת.
אז לאלה כאן שביקשו גם את המאמר ברזולוציה של השבוע הנה הוא לפניכם, מקווה שהוא יעלה טוב כי ניסיתי להעתיק אותו מהעיתון. בבקשה!
תלוי? – את מי שואלים!
הרהרתם פעם מהו היחס שבין עיתון לבין קוראיו? אדם נכנס לחנות עיתונים ורוכש עיתון תמורת כמה שקלים, מהו היחס שבינו לבין העיתון, העורך שלו, הכותבים שלו, המערכת של העיתון? האם מעבר לכך שהעיתון הוא צינור להעברת אינפורמציה רואה הלקוח בעיתון משהו נוסף? בעיתונות הכללית לדעתי לא מנסים אפילו לחשוב על כך, כי לכולם ברור שאין יחסי גומלין בין העיתון לבין המערכת שלו. בעיתונות החרדית, בחלקה לפחות, ישנן יחסי גומלין בין מערכת העיתון לבין מנוייו, תפקידו של העיתון נתפס בעיני הקורא כמביא את דברה של היהדות הנאמנה, לעיתון יש סמכות כל שהיא בעיני הקורא.
הרהרתם פעם מהו היחס שבין עיתון “המבשר” לבין קוראיו? בטוח שהרהרתם! כי גם אנחנו במערכת העיתון מהרהרים ומשקיעים בכך הרבה מאוד שעות של חשיבה, עשיה ותכנון. אנחנו במערכת “המבשר” מרגישים מידי בוקר שאנו משוחחים עם מנויינו והם במקביל משוחחים עמנו, משוחחים עמנו במכתבים המגיעים למערכת, בשיחות טלפון, במפגשים פנים אל פנים. מערכת “המבשר” וקוראיה הינן משפחה אחת, משפחה אחת גדולה החשה באופן קבוע זה את זה ומבינה אל נכון מה רצונותיו, שאיפותיו של הציבור, וזאת לא מכיון שאנו במערכת ניחנו בנבואה אלא מכיוון שאנו משוחחים עמכם קוראינו באופן שוטף. אם יורשה לי, נראה לי שאין אח ורע לאותה משפחתיות הפרוסה בכל נקודה ונקודה בה קיים ישוב חרדי בארץ, “המבשר” זו המשפחה הגדולה והמאוחדת ביותר!
אתמול צורפה לעיתון מודעה אותה התבקשתם לתלות בחדרי המדרגות שבבניין מגוריכם, זוהי תעוזה קצת מצדנו ללכת על מהלך כזה, תארו לעצמכם כל עיתון אחר שאתם מכירים שהיה יוצא במבצע כזה, מה לדעתכם היה קורה? מה ההיענות שהייתה לפנייה כזו של מערכת עיתון למנוייה? אך כאן אצלנו בעיתון “המבשר” שזו כאמור משפחה אחת גדולה ומאוחדת, התקבלה היוזמה בהתלהבות אדירה, במאות בניינים ברחבי הארץ ניתן כבר הבוקר לראות את המודעה תולה ובמערכת העיתון לא מצליחים להשתלט על מאות שיחות הטלפון שאינו נח לרגע כל זאת מאותם שכנים שלכם שראו את המודעה והחליטו להצטרף גם הם למבצע האדיר “חודש ניסיון חינם”, שלדעתנו לא היה מבצע מוצלח כל כך כבר הרבה מאוד שנים, אם בכלל.
אכן, מסירותכם נובעת מאותה משפחתיות, מאותו ביחד שאנו חשים בו לאורך שנה ושבעה חודשים מאז יצא “המבשר” לאור, כי משפחה תמיד עוזרת, תמיד רוצה להיות ביחד, ותמיד תמיד רוצה להתרחב. אז לכל אחד ואחד מכם אלפי מנויי “המבשר” המון תודה על נכונות, על רצון טוב, על מה שאתם עבורנו. ותודה מיוחדת על כך שטרחתם ואכן תליתם את אותה מודעה שהצלחתה תהיה ההצלחה שלנו, של כל אחד ואחד מאיתנו. “המבשר” המשפחה המאוחדת מתרחבת!
@ שי:
שכוייח על ההשתדלות =)
ניצול נכון (וציני?) של החיילים המשולהבים
אם זה מה שיוסיף מנויים למה לא…
בהחלט מצטרף לדיעה הרווחת בין המגיבים שהמהלך פשוט מבריק, חשיבה נכונה עם שילוב של יצירתיות מדהימה.
ולכמה מביננו שרמזו/שאלו/הקשו בנוגע לניצול של המנויים, קראתי גם את המאמר של קליגר במדור רזולוציה ובהחלט הוא לא מתעלם מהפן הזה של האומץ בכך שהוא פונה למנויים ומבקש מהם להיות אקטיביים במבצע הזה והא מסביר את זה בצורה מקצועית ומעניינת. אין ספק כי רק הדי.אנ. איי של מנויי המבשר מתאים לפעילות כזו.
משפחה מאוחדת שנבנתה על חורבות של פילוג בעם? מאוחדת בע”מ