לפעמים תענוג לראות פרסומות יצירתיות של אנשים שאינם מתיימרים להיות קופירייטרים דגולים או ארטיסטים מדופלמים. ככה יצא שראיתי במקומון ‘השבועון’ המחולק באזור פתח תקווה והסביבה, שני פרינטים עוקבים שגרמו לי לעצור ולדפדף שוב ושוב. אהבתי, והחלטתי להעלות את זה לכאן. אין לי עדיין קרדיטים, אבל אי”ה אעדכן זאת בהמשך. קבלו אותם.
34 תגובות
אהבתי. מאד.
https://pashkevil.co.il/5362
אברמ’ל כתב:
יותר מוצלח.
זה מקסים!
ולאברמ’ל גם הפרסומות שהיו לשמרית גום פיצוח גת הלכו על הרעיון הזה..
אבל עדיין כאן יש משהו חזק מאד כי אתה מצפה למשהו אחר שיופיע בעמוד הבא ו… הפתעה! והפתעה שמצליחה לתפוס אותך לרגע או שניים
פשוט מעולה!
הרעיון שחוק, אבל נו באמת, מי מצפה מאיזה מקומון שיצור כזו מודעה עבור חנות מעדניה?
זה מה שיפה בזה
התמימות.
מתוק.
פשוט יפה.
זה קריאייטיב טוב!!!
מדויק, ממוקד, מעלה חיוך – ממש מוצלח!!!
אהבתי 🙂
רעיון מוכר
ביצוע אחלה!
אהבתי.
9 בסולם סחבק!
אהבתי. ממש יפה.
חוצמזה, שלדעתי פספסו את העיקר:
כאילו מה כ”כ מרגש בחלה שנגמרה וחוסלה? הלא כל חלה שתביא (אא”כ היא קשה כקרש ובטעם של ספוג) תיגמר נוכח צלחת טחינה, ואיפה פה האמירה? (בניגוד לפיצוחים למשל, ששם בד”כ משאירים משהו, וזה היופי בפרינט – שהכל חוסל).
היו צריכים לסדר (באמצעות לוח שנה או אמצעי אחר) שהחלה כבר חוסלה ביום שישי או משהו כזה.
זה אולי לא גאוני אבל זה כ”כ אותנתי. ומי שמכיר את החלה יודע שזה אמיתי. זו באמת חלה מתחסלת וטעימה.
לפעמים האמת כובשת. (והביצוע נקי וחלק!)
יפה
מרתק
טעם של שבת.
כן, שיש מודעה יפה אנחנו מפרגנים.
מעולה!
אברמ’ל כתב:
אברייל יקירי!
הרי כל היופי בחלה זה ליקוטי השומשום באצבע לחה אחרי שהיא נטרפת.
המודעה מריירת מאוד ולוח שנה מאוד, אבל מאוד, היה מוריד את המודעה.
זאת בנוסף לזלזול שאתה מפגין כלפי הקורא-
לדעתך בנוסף ללוח שנה המראה יום שישי,
וודאי תוסיף שעון שמראה שהשעה 15:00
ובנוסף תראה צילום של הקבלה שמראה שקנית את החלה ב14:26.
וכותרת בפונט 28
החלה של עינת – טעים, מהיר ועצבני….
בחייאת אבריימל.
אנחנו כבר לא במקום הזה.
כל טוב
חמוד =)
@ אברמ’ל:
אולי קוראים לך אברהם, אבל אתה לא אברמ’ל!
מקסימום אבריימ’לית,,,
נחמד
@ דינקיס:
אויש, דינקיס!
מה יצא לך מהמקלדת…
אין עלי משקל עודף של פמיניזם, אבל גם לגברת שלך אתה מדבר ככה?
“מקסימום אבריימ’לית. ”
אהבתי.
ואתה לא חייב לפרסם את התגובה שלי.
מספיק אם תיקח אותה לתשומת ליבך…
לענ”ד, זה טוב, זה לבוש חדש לרעיון אולי ישן, זה מבריק, וזה עונה על דרישות המוצר.
ושימותו הקנאים….
🙂
@ אסתי:
אוי נו, פשוט הייתי חייב…
מעשה בכלה.
…
וזה סוף השיפור.
יפה ומפתיע!
בני חותא כתב:
אחוזי לחוט?
ענני כבסים?
או סתם מזג עביר משתנא?
סוף סוף שוב מדברים כאן על פרסומות….ונקווה שזה לא סוף הסיפור
@ תקציבאי מתחיל:
אתה חי?
נייס
ואו
אין מילים!
מעולה! גם הרעיון וגם הביצוע… (אח, מי אוהב את השבת?) 🙂
יפה,
מעניין שבלי קרדיט, אין קנאה, וכל התגובות מחמיאות,
אותנטי בלע”זדבש כתב:
יש קרדיטים לחלה מבית מעדני הבית או שהיא אותה אחת המשווקת בחוצות הצרכניות די בכל אתר ואתר?
בא לי עליה!
וכמו שנאמר,
אין על פתח תקווה!