בולטון עלו בשבועיים האחרונים עם קמפיין למבצע מרוצות וממליצות של פרסיל ג’ל. נכון, לא ממש ברור החיבור של המוצר עם הזכייה של המקום הראשון, אבל בינינו, אם מדובר על כרטיס זוגי לניו יורק, למי אכפת?
חלש, זו לא הסיבה שבגללה אקנה את המוצר.
הפרס השני נוגע יותר לקהל היעד.
דווקא אני חשבתי שהקשר הוא בכך שהטרנד הזה של חומרי כביסה נוזליים שכרגע נכנס חזק אצלנו מגיע מניו יורק. אבל אולי אני מתוחכם מידיי…. או שאולי הם היו צריכים באיזו שהיא צורה גם להסביר את הדבר הזה???
.” נכון, לא ממש ברור החיבור של המוצר עם הזכייה של המקום הראשון, אבל בינינו, אם מדובר על כרטיס זוגי לניו יורק, למי אכפת?”
אולי לא לעקרת הבית אבל לאנשי הקריאייטיב וודאי שאכפת.
קליקי, זה שאין לך זמן זו לא סיבה להעתיק קונספטים לפוסטים מאנשים אחרים..
רק אני חשבתי ברגע הראשון שמדובר במודעה של פלאפון?
אריאל
אני מניח שהתכוונת כרטיס לשניים. לתשומת לב. אחרת תבוא הודעת הבהרה… 😉
באמת אין קשר בין הפרס ובין המוצר ובפרט לעקרת הבית האידילית שכל חלומה בענין הוא רק מכונה מהירה וטובה יותר , אבל הקשר בין מגדלי ניויורק לג’ל הוא כדי להפגין חדשנות וקידמה ומעבר וגםתחושה שבאמריקה זה מוצר שבשימוש.
מארק טווין כתב:
רק אני חשבתי ברגע הראשון שמדובר במודעה של פלאפון?
כן.
נטע נינארי כתב:
אריאל
אני מניח שהתכוונת כרטיס לשניים. לתשומת לב. אחרת תבוא הודעת הבהרה…
רוצה הבהרה.
איפה השכל? אני הייתי שם את פרסיל יותר גבוה מהבילדינג הזה!
שזופה כתב:
רוצה הבהרה.
אין כרטיסים לזוגות בציבור החרדי
רק כרטיסים לשניים המבקר (במלעיל) באמת פליאה עליך שלא הבחנת..
חני כתב:
קליקי, זה שאין לך זמן זו לא סיבה להעתיק קונספטים לפוסטים מאנשים אחרים…
אריאל, כואב לחני שאתה מעתיק מחיה ברויער. היא כתבה בבחדרי על זה שהפרס לא מתחבר למוצר. כדאי שתתחיל לקרוא את הכתבה שלה במוצאי שבת, כדי שחני לא תחשוב שאתה מעתיק ממנה.
היא, הרי, מעולם לא העתיקה ממך.
שזופה כתב:
נטע נינארי כתב:
אריאל
אני מניח שהתכוונת כרטיס לשניים. לתשומת לב. אחרת תבוא הודעת הבהרה…
רוצה הבהרה.
או אהה,
תראו מה שצבע יכול לעשות:)
חני כתב:
שזופה כתב:
רוצה הבהרה.
אין כרטיסים לזוגות בציבור החרדי
רק כרטיסים לשניים
המבקר (במלעיל) באמת פליאה עליך שלא הבחנת..
אוה, מה שצבע יכול לעשות
אן אקספקטד כתב:
שזופה כתב:
נטע נינארי כתב:
אריאל
אני מניח שהתכוונת כרטיס לשניים. לתשומת לב. אחרת תבוא הודעת הבהרה…
רוצה הבהרה.
או אהה,
תראו מה שצבע יכול לעשות:)
מסמיקה ומחווירה חליפות.
באהבה, בגיר.
הייתי ממליץ לראות מודעה מצויונת של תוצאות שהתפרסם היום בנוגע למכונת כביסה של פזגז ממש קולע לקהל היעד!!
“שזופה” איפה הצנזורה כשצריך אותו??
יחיאל, אל תעשה פאדיחות…
צומיסטים כולכם!
המתנה הנוצצת מאפילה על הקונספט הלא ברור,
הביצוע כ”כ ניינטיז.
יחיאל כתב:
הייתי ממליץ לראות מודעה מצויונת של תוצאות שהתפרסם היום בנוגע למכונת כביסה של פזגז ממש קולע לקהל היעד!!
המבקר רותח מזיעה
גרביונים שאינם לגברים,
בגדים נטולי סקאלת גריי\ ש\ל,
ושומו שמיים,
הלבשה אישית ללא גאטקעס רבינו תם.
…. ובנוסף לכל, הארט מזעזע!
עזבו אתכם מהוויז’ואל המפוהק, הקונספט התמוהה וכו’ – אני התחלתי לארוז!!!!! ((-:
24 תגובות
בערך כמו הקשר בין בולטון לפוטנציאל
חלש, זו לא הסיבה שבגללה אקנה את המוצר.
הפרס השני נוגע יותר לקהל היעד.
דווקא אני חשבתי שהקשר הוא בכך שהטרנד הזה של חומרי כביסה נוזליים שכרגע נכנס חזק אצלנו מגיע מניו יורק. אבל אולי אני מתוחכם מידיי…. או שאולי הם היו צריכים באיזו שהיא צורה גם להסביר את הדבר הזה???
.” נכון, לא ממש ברור החיבור של המוצר עם הזכייה של המקום הראשון, אבל בינינו, אם מדובר על כרטיס זוגי לניו יורק, למי אכפת?”
אולי לא לעקרת הבית אבל לאנשי הקריאייטיב וודאי שאכפת.
קליקי, זה שאין לך זמן זו לא סיבה להעתיק קונספטים לפוסטים מאנשים אחרים..
רק אני חשבתי ברגע הראשון שמדובר במודעה של פלאפון?
אריאל
אני מניח שהתכוונת כרטיס לשניים. לתשומת לב. אחרת תבוא הודעת הבהרה… 😉
באמת אין קשר בין הפרס ובין המוצר ובפרט לעקרת הבית האידילית שכל חלומה בענין הוא רק מכונה מהירה וטובה יותר , אבל הקשר בין מגדלי ניויורק לג’ל הוא כדי להפגין חדשנות וקידמה ומעבר וגםתחושה שבאמריקה זה מוצר שבשימוש.
מארק טווין כתב:
כן.
נטע נינארי כתב:
רוצה הבהרה.
איפה השכל? אני הייתי שם את פרסיל יותר גבוה מהבילדינג הזה!
שזופה כתב:
אין כרטיסים לזוגות בציבור החרדי
רק כרטיסים לשניים
המבקר (במלעיל) באמת פליאה עליך שלא הבחנת..
חני כתב:
אריאל, כואב לחני שאתה מעתיק מחיה ברויער. היא כתבה בבחדרי על זה שהפרס לא מתחבר למוצר. כדאי שתתחיל לקרוא את הכתבה שלה במוצאי שבת, כדי שחני לא תחשוב שאתה מעתיק ממנה.
היא, הרי, מעולם לא העתיקה ממך.
שזופה כתב:
או אהה,
תראו מה שצבע יכול לעשות:)
חני כתב:
אוה, מה שצבע יכול לעשות
אן אקספקטד כתב:
מסמיקה ומחווירה חליפות.
באהבה, בגיר.
הייתי ממליץ לראות מודעה מצויונת של תוצאות שהתפרסם היום בנוגע למכונת כביסה של פזגז ממש קולע לקהל היעד!!
“שזופה” איפה הצנזורה כשצריך אותו??
יחיאל, אל תעשה פאדיחות…
צומיסטים כולכם!
המתנה הנוצצת מאפילה על הקונספט הלא ברור,
הביצוע כ”כ ניינטיז.
יחיאל כתב:
המבקר רותח מזיעה
גרביונים שאינם לגברים,
בגדים נטולי סקאלת גריי\ ש\ל,
ושומו שמיים,
הלבשה אישית ללא גאטקעס רבינו תם.
…. ובנוסף לכל, הארט מזעזע!
עזבו אתכם מהוויז’ואל המפוהק, הקונספט התמוהה וכו’ – אני התחלתי לארוז!!!!! ((-: