בילדותי, כאשר רציתי לעשות שמח בכיתה, ולהתסיס את התלמידים נגד המלמד, מצאתי דרך מקורית להעביר מסר בין כולם במינימום מאמץ: רשמתי בתוך פתק את אשר על ליבי, לב עמוס במוּס, קיפלתי, ובחוץ כתבתי: חרם דרבנו גרשום! אסור לעיין. לא היה ילד אחד שהתאפק. כשאסור – חייבים. והמסר הועבר בשלימות, ויאאלללה בלאגן.
“הומינר” מפציע בטריק מעניין, שאומר לצופה, חבוב, אל תתעכב על העמוד הזה, אין צורך, הוא משעמם בדיוק כמו העמוד שלפניו. הופה, ‘עד כאן אומרים לישראלי המצוי’, ‘אתה אל תגיד לי איפה לא להסתכל’, עכשיו נכנס הקורא לקטע ה”דפקא”. הוא יקרא, לשם שינוי, כל פסיק ותו בפרסום המעניין. הוא כבר יזכור היטב, ש”יש מזכרות שלא תשכחו”. אהבתי.
28 תגובות
אכן מודעה יפה ומושקעת.
מסוג המודעות שיגרום לבן אדם לקרוא, ולקלוט את המסר בצורה טובה וחכמה.
חן חן
קרדיט אִין?
מודעה טובה,
אך נעשתה בעבר במדד המותגים.
בא נגיד אכן עצרתי על המודעה, אבל לא הבנתי?
אקיצער, לספר לי על מזכרות באקט של שיכחה, גם צפוי וגם לא ממש קריאטיבי,
והערה בונה!
כשמתחרה העיקרי מופיע בשלל צבעים ויצרתיות, התשובה אינה יכולה לבוא בסגנון ישנוני
בתקווה שהובנתי,
מהפרסומות החזקות של התקופה האחרונה
בכלל הומינר הצליחו להתמתג חבל”ז בזמן האחרון
אהבתי!
גם רעיוני וגם חדשני
בזמן קצר הצליחו הומינר בלי הרבה רעש וצלצולים למתג את עצמם כ”ליגה” בענף המזכרות
מענין מי עומד מאחורי המיתוג
שלמה, אני מסכים איתך.
בסוף וקסברגר נראה הרבה הרבה יותר טוב.
חלש
המייבין כתב:
דינקיס מותר כבר לגלות?
אוי איזה רעיון ואומץ.
אבל…….
הפוך על הפוך מסוכן. (מזכרות שתשכחו.)
אהבתי
הצליחו למתג את עצמם וכו’
אבל למה להחביא בקטן את המזכרות “שלא נשכח”
לייק אחד ענק על חשיבה מחוץ לקופסה ועל ביצוע יפהפה
חחחחחח
וקסברגר הוא המתחרה של הומינר, הצחקת את סבתא שלי…
וקסברגר הוא היום בליגה עולמית, והונימר עוד מדשדש בביצה הבני ברקית….
אני חושב שלא צריך לדון כאן מי בליגה עולמית ומי לא
יש כאן לפנינו פרינט די נועז עם מסר מאוד ברור וקליט
מה גם שאני די משוכנע שמוטב להומינר להמשיך למתג את עצמם בדרך זו
שמשדרת סטייל יוקרתי ובעצם מספרת על בית יוצר למזכרות מיוחדות
וממש לא כעסק עולמי וכממלכה של רוח ויח”ץ נוטף
נ.ב. חוץ מזה. מותר באמת לדעת מי הקופירייט?!
שמתם לב ללוגו הדנדש שלהם?
מהמםםם……… וביחד עם הגריד זה בכלל ביצוע טואוב.
מי בנה?
המתיקות, המאמץ והמקוריות של “מספר 2”, אהבתי.
אממ, הוממממ, הוממממינר
יפה, מדליק ומסוכן!
חזק ביותר! מזמן לא ראיתי קופי כ”כ מעולה! “מנגן” בדיוק על מה שצריך, ויז’ואל מצוין… בקיצור, רק מילים טובות.
איציק וינברגר כתב:
מסוכן?
שוקי כתב:
בכמה עיתונים היה כתוב שאריאל קליקשטיין הוא אחראי הפרסום שלהם
מישהו מכיר ? 🙂
אומץ.
יפה יפה.
מועתק, אבל לפחות מעתק נכון ובמקום…
זה מסוג הרעיונות שאתה אומר לעצמך, ווא איזה יופי, אבל זה מוכר לי מהיכן שהוא….
אז זהו, שלא.
אין לי מושג מה כתבו פה למעלה, לא זכור לי שראיתי את הרעיון הזה בשום מקום וממש לא במדד המותגים.
מישהו באמת יכול להביא לינק או לומר לפחות מהיכן זה מועתק?
סחתיין
טיפהלה’ נועז ביחס למוצר אבל אהבתי בכל זאת
@ תקציבאי משודרג:
אכן יופי של לוגו , וגם המודעה טובה
אהבתי מאוד אבל יש לי 2 שאלות קטנות
1. מדוע אין כאן שום סממן שמזכיר את הומינר בתור חבר ותיקה עם מוניטין ?
2. מדוע הם נצמדים לצבעים יפים (בהחלט) רק בפרסום ולא כשפה אחידה בכל מה שהם משדרים כלומר אתר וכו’ ?
מיכה אלי כתב: