על אף שתחום הפרסום החרדי קם מתישהו באזור שנות ה-80, ההתפחות הגדולה החלה רק בעשור האחרון. אז התחילו להבין בעיקר בחברות הגדולות, כי נגמר עידן האדפטציות וצריכים משרד פרסום מקצועי לכל דבר גם במגזר החרדי.
בתור שטיבל פרסום שהחל לסקר את התחום רק בשנתיים האחרונות, תמיד כיף לנו להתרפק על העבר, על הילדות, על זמני התום, על רגעים בהם רק אהבנו לראות איך ויזואל טוב מתחבר לכותרת שנונה, מה הצליח לשבור שגרה, ומי המשרד שחתום על המודעה. נוסטלגיה.
פרסומת לאבקת כביסה אריאל / פרסום טריו / שנת 2005.
קרדיט: פורום בחדרי חרדים עולם הפרסום
8 תגובות
אוֹי כִּי נָפְלָה עֲטֶרֶת. וְגָבְרָה כָּתֵף סוֹרֶרֶת. וְחָדַל הוֹד תִּפְאֶרֶת. צִמְצוּם שֶׁכֶן חִבַּת. וִיהִי נֹעַם נִשְׁבַּת. בְּמוֹצָאֵי שַׁבָּת:
אם כבר עשור, אז תביאו מ2000. נרא’ותכם.
הלואי עלינו ב2010
מעולה!
@ פרופורציונאלי:
אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.
המבקר (במלעיל) כתב:
ממש כך!
קריאטיבי ואפקטיבי.
לכו רחוק יותר.
2005 היה רק אתמול. תביאו את “לשפתי החכמים” של דובק & קרימלובסקי תראו איך יטחנו את זה !
@ דוכיפת:
או לפחות “שבוע טוב”