גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
cellcom
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ככה עשו פעם פרסומת למכשירים סלולריים, טרם החל עידן החרמות וההכשרים. סלקום מפרסמת במגזר החרדי את הנוקיה המיתולוגי 3100 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון / שנת 2004.

כך פרסמו ב-2004 מכשירים סלולריים למגזר החרדי 4

קרדיט: פורום בחדרי חרדים עולם הפרסום

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. .
    אם רק הייתם מזהירים אותי מראש הייתי מצלם לכם את כל הערכה שהתלוותה למהלך הזה.
    הבריף היה תדמיתי – מכשיר סלולארי לאשה חרדית.
    .
    לקחנו את הנוקיה הזה – עיצבנו פאנלים בצבעים שונים, ייצרנו אותם בסין, ובנינו ערכה שהיתה מעוצבת כקופסה נשית בשלל צבעים עם חוברת ‘התאמת צבעים’ לכל יום שבא לך ומצבי הרוח השונים… בשקית מעוצבת… אילו ימים ואילו חוויות…
    .

  2. ואכן הייתה הצלחה.
    בכלל בעבר מקאן היו חוד החנית של הקרייאיטיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן