מכל הקקטוסים והפסלונים למיניהם, למדנו להעריך את אימרת הזהב בפרסום: היופי והגאונות שבפשטות. בדרך כלל המוצלחים ביותר, הם הפשטניים ביותר. ללא פוילע שטיק.
נדמה לי, שבאשדוד הלכו צעד קדימה. במקום להתחיל להסביר מה זה “מגן הלב”, מה מורכבותו של הילד המיוחד, ולהיראות כמו ‘עוד’ איזה ‘קריאה’ מרגיזה של ‘ועד-צדקה’, פצחו הם בקמפיין פשטני ביותר, בכך שהחליטו אסטרטגית לדבר אלינו בשפתם של הילדים המיוחדים. קריאייטיב שיושב בול על הלקוח. בי זה העביר צמרמורת: ‘הנה, כך בדיוק מדברים אל הילד המיוחד, והנה, באלו הדברים בדיוק מתמודדים במגן הלב’. וכל זאת מבלי להוסיף מילה אחת על שלל פעולות הארגון הזה. תחבורת המהדרין באשדוד הודיעה לנו על פעילות זו בטיזר מיוחד וקולע, לרגל חנוכת קרית החינוך החדשה, שנה אחת בלבד לאחר הנחת אבן הפינה.
מעבר לארט השונה והמיוחד בפשטותו, לא הספיקו אצבעות ידי לספור את שלל הציפורים שצדו בפרסום מבריק אחד.
קרדיט: קשת מדיה
8 תגובות
בהחלט יפה.
חבל רק שבתור אשדודי פעם ראשונה שאני רואה את זה, זה כאן.
בשביל זה יש פאשקוויל,
גם פרסום חינם וגם תפוצה רחבה.
יפה מאוד.
מזכיר לי קמפיין שקיבלתי לפני שנים לתיבת דואר של התרמה לעוורים שהוסיפו בפנים דף בכתב ברייל ועוד כרטיס עם הסבר קריאה לכתב ברייל שבו היה כתוב “כל התורם לנראה ואינו רואה יתברך מהרואה ואינו נראה”
מודעה מדהימה!
פשוט, יפה, חכם!
כאשדודית אני מצטרפת להערה הראשונה. משהו מעומעם מנצנץ לי בראש מהודעה הזאת. יכול להיות שראיתי את זה כבר כאן ומשום מה זה לא תפס את עיניי בכלל. כנראה שלקרוא את זה על המסך עם מזגן ועם פרשנות נלווית ומתלהבת, זה שונה מאשר דפדוף מהיר בעיתון בחדר המעלית.
אני – לא ידעתי עד לקריאה כאן מה בדיוק מבקשים ממני במודעות האלו. סורי.
מרגש ומחמם את הלב… אני רק תוהה האם גם אני ללא התיווך של פשקעוויל הייתי מבינה למה התכוון המשורר (-:
יפהפה מרשים ומעורר השתתפות.
חכם מאוד.
כה לחי.
אני לא מבין למה מגן הלב אם קצה תקציב גדול הולכים לכזה משרד ( קשת מדיה ) ?!!!!!!;