שלוש שאלות לי: 1. מה ההבדל בין “הכל כבר מוכן לשבת” לבין “שבת בפתח הכל כבר מוכן” (“ראבאק, אצל מי הכל מוכן לפני השקיעה?”). 2. מה השוני בין “עכשיו נשאר להעביר וויש אחרון”, לבין “זה הזמן להברקה אחרונה” (וואלה, שיחקו אותה עם ה’וויש'”). 3. איך שני משרדים שונים, עם אג’נדה הפוכה וגריד סותר, נפלו על ארט ביתי פשטני זהה לחלוטין (“ייאלה, אם ההם התלכלכו בארט יבשני ומבולבל, למה שלא נחקה אותם”). ריגול תעשייתי או גילוי אליהו? והכי חשוב, מי יתן את הוויש האחרון? מצאו את ההבדלים.
16 תגובות
גם לי זה צרם מאוד, השאלה מי חיקה את מי.
ואני הייתי בטוח במליון אחוז שמדובר באותה חברה עם שני מודעות שונות
ככה זה כשאתה רואה את זה בזווית עין אחריהצפצוף בריצה למנחה של ערב שאבעס
הסנו לוקח בגדול,
זה פשוט מבריק יותר (הרצפה, לא הקופי)
פסיעות בוץ גסות שכאלה הן פשוט דוחות וכל עקרת בית מתחילה יודעת שכל ניגוב רק ימרח את הליכלוך.
סנו חיקו בעליבות מגעילה את המודעה של ניקול,
נראה שניקול מתחילים לערער את הכח של סנו..
מימד, מילא לעשות אדפטציה מהכללי, מהחרדי???????
אאוצ’
תכל’ס המודעה של סנו לוקחת (למרות שהעיצוב טעון שיפור) הבעיה שבעיתונים ראו את ניקול ראשון ואח”כ את סנו שזה אומר שמימד בסה”כ ‘שיפרו’ את המודעה של מגזרים ותו לא.
ראלי כתב:
לא רק הפסיעות גסות גם הנעלי ספורט שיצרו את הפסיעות אפעס לא כ”כ שאבעסדי’ג…
אם הגרפיקאי לא חרדי לפחות שהמבקר שלו יהיה חרד…
אני לא חושב שיש כאן חיקוי. אסוציאטיבית יש קשר בין ההכנות לשבת הכולל נקיון יסודי של הבית, לבין מוצר חדש שבא להקל על עקרת הבית בעיקר בשעת לחץ של ערב שבת.
כל איש קריאייטיב מתחיל היה מגיע להקשר הזה בהבזק הראשוני.
מה שכן, הארט חלש מידי, הוא לא מעביר נכון את הצירוף בין האינסטנד נקיון לניחוח השבת.
אורן כתב:
הצחקת.
אתמי הצחקתי?
ניקול בכללי לא רואים את סנו, לדעתי בחרדי הם בהחלט מסוגלים לערער את סנו
חנאלה, חוגלה היא חברה קצת יותר גדולה מסנו…
ככה זה כשכולם חושבים אותו דבר…
@ Max:
LIKE
@ אורן:
תלמד קצת על הכוח של סנו בציבור החרדי, מותק
ניקול לא רואים את סנו? רואים טוב טוב. יושבים עם משקפת 24/7, ליתר דיוק
סנו זה יריב שאין להמעיט בערכו
תודה לפשקוויל, עד לרגע זה לא שמתי לב שמדובר בשני חברות. לדעתי אין כאן שום חיקוי אלא אולי מידע מודיעיני על עצם הפרסום אצל המתחרה (המוצר אינו חדש וקיים בשוק לפחות כחצי שנה) וכל אחד שלף טענה נכונה ועיקרית למוצר בלי לחשוב כלל על כללי הבידול והמיתוג (חוץ מהבדלים קטנים בין “הבקרה” לבין ניקוי כתמים, פניה לכולם ופניה לעקרת הבית וכדו’)
אפ’חד לא שם לב ששניהם יצאו אחרי “סוויפר”?
Max כתב:
או במילים אחרות, ככה זה שאין לאף אחד מה באמת להציע…
קמפיין שלם נתון לכישוריו/גחמותיו/ של הגרפיקאי התורן.
ובל נשכח שלכאורה מדובר ב”משרדים מובילים”
ממש תעשיית פרסום במיטבה…
בואו נחשוב בהגיון, שני משרדים מובילים שלפחות אחד מהם מפגין כשרון קריאייטיבי ברור, למה שהוא יעתיק ? דווקא פה הוא התייבש? אולי האשמה נמצאת במקום אחר? חפשו את האיש או האישה שעל השיבר…