מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
noomi1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

צדיק – הביטוי הזה בצד הסלנגי של המפה, נוצר כביטוי עדין ותחליף הוגן לכינוי ‘עבריין’. הוא נאמר בדרך כלל על ידי מרצה חרדי בפני קהל עם עגיל על האף, תנסו לחשוב על הרב אמנון יצחק ‘כן צדיק עם הקוקו, שאל בני ואענך דבר’, או להבדיל אלף אלפי הבדלות, על אמא צדקנית בגערה לשובב: ‘צדיק, אולי די כבר’. כי צדיקים אנחנו לא.

אם ננסה לנתח את החשיבה שמאחורי מוחות ‘מקאן’ בקמפיין המטוזר לקופות הצדקה של “חסדי נעמי”, הם באו ממקום של “הבה נדבר לאנשים שהם ‘ככה ככה’, הרוחניות זה לא הצד הכי חזק שלהם”. אלו האוחזים בהגה, שמטבע הדברים אינם יושבי אוהלים, ובגין כך, שמא יגרמו החטאים, “ואתה בטח מודאג וחושש מתאונות הדרכים הנוראיות”, אליהם, אין כמו פניה ישירה: צדיק, (ואתה לא), אתה חייב אחד כזה באוטו או בבית. אגב, עם החת”ת ברכב זה הולך מצוין.

אפרופו טיזר וציפייה, יש שיטענו, שהטיזר דנן הבטיח ציפייה גבוהה, לעומת התוצאה הדי פושרת. (כעין הבטחת גינדי במגזר הכללי, “זה קורה פעם במאה שנה”, לאיזה קרייה בינונית שכמותה נבנו איזה שלושטאלפים במאה השנים האחרונות). 

ס'אדיק אתה 1
סאדיק, הטיזרים
ס'אדיק אתה 2
סע לשלום

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. כל הקמפיין הזה היה דפוק שום אמירה מרגשת, פשוט הזדמנות דבילית לעלות על המפה, חבל כי דווקא הארגון זה עושה דברים חשובים!

  2. אם המטרה להטמיע את המותג חסדי נעמי ואת הקופות הייחודיות שלו, הרי שמקאן עשו עבודה די טובה.
    אבל לשווק את הקופות לבעלי העסקים והרכבים או לעקרות הבית ולצדיקים – אני לא מאמין שהם יצליחו במיוחד בדרך הזו.

  3. התלבטתי כתבתי מחקתי,
    והחלטתי כרגע לא להגיב

  4. אם אלו תוצאות ה”חשיבה” של מקאן, עדיף שימשיכו לשלוף מהשרוול ולאלתר…

    על איזה ציפיה בדיוק מדובר?!
    “הטיזרים” הנ”ל מה זה לא דיגדגו…

    אגב, קמפיין גינדי הוא בדיוק דוגמא לאיך ליצור בידול ולגרום עניין, באזז, ציפיה, רעש, וכו’ לעוד פרויקט מתוך “איזה שלושטאלפים….”

  5. אחרי שארגון הידברות טירחנו את השכל בקמפיין הענק והמוצלח שלהם, אז הקמפיין של חסדי נעמי נראה המשך של אותו קמפיין. כך שיש לי הרגשה שבלי שהם יחלקו דירה או מגדל בפרוייקט של גינדי אין לטיזרים שלהם סיכוי לגרות את הסקרנות של מישהו.

    עניין של טיימינג , הם היו צריכים לחכות איזה חודש עם הקמפיין.

  6. התחיל טוב, טיזרי, מעקצץ, מסקרן,
    נגמר הרבה פחות טוב…..
    סה”כ – 7 נקודות בסולם פנינה.

  7. ואף אחד לא שם לב?

    ל”לבטח אתה מודאג וחושש מתאונות הדרכים הנוראיות שקורות לפעמים לקופירייטרים עם ניסוחים מסורבלים ומיושנים ממש פשקעוילאיים הייתי אומר

  8. אחח.. כמה טוב לחזור אחרי חודשים ולראות שכלום לא השתנה

    איכות הביצוע נראית כמו של מח’ הגרפיקה של חסדי נעמי.

    העברית, של עילג שלא גמר בי”ס יסודי.

    והקונספט. נו.. כבר אמרו חכמים לפני.

    אני הייתי מתבייש לשים קרדיט על זה…

  9. תודה יקירה… אני רואה שלא הפסדתי הרבה.. הכל נשאר אותו הדבר..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן