גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הפרסום האינטראקטיבי במגזר החרדי מנסה לצעוד קדימה, ואנחנו מאוד בעד. אבל יחד עם הקידמה מגיעות הפאדיחות, ואת זה אנחנו ממש אוהבים, לא נכחיש. ביקורת אינטראקטיב.
husid
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפרסום האינטראקטיבי במגזר החרדי מנסה לצעוד קדימה, ואנחנו מאוד בעד. אבל יחד עם הקידמה מגיעות הפאדיחות, ולא נכחיש, גם את זה אנחנו ממש אוהבים.

בתחילת השבוע העלה אתר בחדרי חרדים קמפיין פרסומי גדול בכל האתרים הכלכליים בישראל, ואפילו בפרסום חוצות [קליק]. מסתבר כי אכן הפרסום הכללי עובד היטב, אך משום מה זה יוצא מאולץ מידי. קבלו באנר פרסומי אינטראקטיבי, ה”מותאם במיוחד” עבור המגזר החרדי האינפנטילי. תגידו, מה לא טוב במיניסייט הכללי [קליק], שהיו חייבים להחזיר אותו בתשובה פוטושופית שלמה?

[kml_flashembed publishmethod=”static” fversion=”8.0.0″ useexpressinstall=”true” movie=”https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2010/11/350×60-italico.swf” width=”450″ height=”80″ targetclass=”flashmovie”]Get Adobe Flash player

[/kml_flashembed]

אבל אם חשבתם שאצל המתחרים המצב הרבה יותר טוב, אתם טועים. זה שאתר כיכר השבת מעוצב כמו שצריך, כולם יודעים. אז איך זה שחברה ששמה לא מעט כסף כדי לפרסם שם, לא יכולה להרשות לעצמה לשים עוד כמה שקלים כדי לעצב דף נחיתה נורמלי ולא עמוד PDF מפוקסל?!

תלמדו: ככה עושים אינטראקטיב למגזר החרדי 1

אגב, אם לא הבנתם עד עכשיו, כותרת הפוסט היא ר-צינית לגמרי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. צודק! המיניסייט מצוין ולא מעורר כל צורך בהתחרדות. ובטח לא בכזו.

    חבל.

  2. מזדהה עם הנאמר, ומצטרף להנ”ל.
    יוני, מחכים לפוסט הבא שלך עם כותרת כמו זו שאריאל בחר, אבל רצינית.
    יאללה, לעבודה!

    🙂

  3. מוזר!
    בד”כ כשאני רואה חרדי כזה הוא בפרסום חילוני על הציבור החרדי!
    אבל בתוך הציבור החרדי?

    (שמישהו יעיז לשים מישהו מחופש להודי בפרוסמת בהודו יהיה עליו חרם צרכנים.)

  4. כחרדי מלידה, עליי הפרסומת דווקא עבדה היטב.
    מהרתי למכונת הלווצה הבוהקת שלי (מודל RX 250, בצבע דובדבן לוהט עם פסי גימור בכרום, 12.5 מיליבר לחץ, דיזה כפולה ופייה מפוצלת להקצפת חלב – תודה ששאלתם..) והכנתי לי אספרסו קצר, סמיך מהביל וארומתי מקפסולה אחרונה ונדירה של “קופי לואק” סומטרי מקורי.

    ומיד התיישבתי לרפרש את הפוסט – בהמתנה לתגובה מוסמכת מטעם נוחעם.

  5. זה קורה – כשהולכים למתכנת ו/או מעצב בלבד.
    כלומר: כשאין איש תוכן מקצועי בתמונה.

    באנר באינטרנט צריך את כל התהליך – בדיוק כמו בפרינט: אסטרטגיה (=אפיון), קריאייטיב, קופי+ארט, ורק בסוף אנשי ביצוע.
    אם עובדים כמו שצריך, לא שואלים אח”כ למה הבאנר לא עובד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן