מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
הרבה זמן לא ראינו את חברת סוגת מפרסמת באמצעי המדיה המגזריים, אך בשבוע האחרון היה קשה לפספס את הקמפיין הגדול בעיתונים שלנו • הקריאייטיב ‘ישיבישערי’ והארט חרדי לעילא ולעילא • אז איך זה קשור למשרד הפרסום מימד, שתמיד מרגיש לי גדול על הפרסום החרדי? • גם במימד בוררים את הטוב ביותר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אפשר לומר שהרבה זמן לא ראינו את חברת סוגת מפרסמת באמצעי המדיה המגזריים. אולי בגלל תנודות התקציב, שרק לפני שנה עוד ישב בבולטון פוטנציאל, ואז לטריו ואז אפיקים. בשבוע האחרון, היה קשה לפספס את הקמפיין הבולט והמיוחד מבית מימד, שקיבלו לפני מספר חודשים את הטיפול בתקציב.

לולא הקרדיט בצד המודעה, לא היה עולה בדעתי שמדובר בקמפיין מבית היוצר של מימד. לא רק בגלל הקריאייטיב הישיבשערי, אלא בעיקר בגלל הארט החרדי לעילא ולעילא. שלא תחשבו שדבר של מה בכך הוא, נהפוך הוא, אני מפרגן בזאת למנעד היצירתי הרחב של מימד, שאיכשהו תמיד מרגיש לי גדול על הפרסום החרדי.

rice

sugat sifter

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

31 תגובות

  1. לאט לאט מימד מתחיל לכבוש את השוק לא רק בכסף אלא בלקוחות רשמו לפניכם את רשימת המשרדים בשנה הבאה
    מקום ראשון מימד
    מקום שני אפיקים
    מקום שלישי בולטון[אם אור החיים יקרוס הוא מדרדר לשישי]
    מקום רביעי קוטינר
    מקום חמישי גל אורן

  2. כמה הערות:
    1. השני קצת מזכיר את מה שטריו עשו לכלי המטבח בעקבות מיקסר (לא זוכר איזה)
    2. אין כאן שפה אחידה של קמפיין. זה לא אותו מסר ולא אותה אסטרטגיה. בסה”כ שתי הברקות.

    ודודי: נו, באמת

  3. אין ברירה. חייבים להמתין לאלופים ממימד שיעלו את הקמפיין הקרוב. גונבה שמועה שהם הכינו לציבור שלנו איזה קמפיין מטורף לגמרי! מה שמיוחד במשרד הזה הוא: המקצועיות. מקצועיות שקודמת לכל חישוב ומתחרה אחר. מי זוכר שבמהירות של ה-160 קמ”ש פורסם עוד סוג של דאודורנט? מי שזוכר, שיקנה כי-טוב עוד חודשיים….

    אין עליהם!

  4. הראשון מזכיר לי קמפיין לשימורים שנעשה בעבר.

  5. המשותף היחיד בין שני הפרינטים הוא ששניהם לא מקוריים. גם חיקוי למשו שנעשה כבר, וגם רעיון לא מפיל במיוחד.

    בקיצור, אולי עוד נשמע עליכם גדולות. אבל יקח זמן.

  6. אסטרטגיה של מהנדסים!
    קרייאטיב של אדריכלים!
    בול!
    ומה עם קנור, מסע פרסום הראויה להתייחסות בפני עצמו?

  7. נוחעם כתב:

    השני פשוט מדהים, ומעורר קנאה.

    שכחת שקרייאטיב אמור למכור. אז הראשון נוגע יותר באשה העייפה כבר מהברירה לאור עיניים מפולבלות.

  8. אלו מודעות שמדברות לגופו של צרכן.
    אחלה ביצוע

  9. מישהו פשוט כתב:

    הראשון נוגע יותר באשה העייפה כבר מהברירה לאור עיניים מפולבלות.

    והשני לא נוגע?!

    רק פעם אחת התליט”א שלי ביקשה ממני שאנפה לה קמח. עד היום אני מרגיש את כף היד הימנית העייפה.

    לענ”ד, נוגע לא פחות.

    פיצוח צח.

  10. מישהו פשוט כתב:

    פשקוויל, למה שיניתם את השם???

  11. זה קריאייטיב??
    זו שפה??
    זה קמפיין?

    זה שמימד רמה אחת מעל כולם כנראה, זה נכון.
    אבל תמימות דעים שכזו על “יצירות מופת” מעידה עד כמה אין לכם בדל של מושג והבנה בפרסום.
    סורי.
    שאפו למימד על התקציב וזהו.

  12. רבותיי, תפנימו!
    אני חושב שמימד עברו כל גבול.

    השבוע שלמור עלו עם קמפיין ליונדאי i35 בטלויזיה ובמדיה.
    מודעה יפה, קריאייטיבית. והכי חשוב עמוד.
    שמעתם? לא אינסרט עם גלופה, לא שטאנצים ולא טיזרים. עמוד.

    זה ממש נמאס לעשות רעש וצילצול על כל מגהפלקס.
    (למרות שהביצועים שלהם סוף. בכ”א חבר’ה, איבדתם פורפורציות.)

  13. למה נראה לי שראיתי את הראשון כבר לפני הרבה הרבה זמן?
    כנראה סתם סוג של דה-ז’ה-וו…

    אבל באמת שמאוד מזכיר פרסומת ללא-זוכרת-מה.
    שום קריאייטיב, כלום! סורי… ואני עוד אוהבת את מימד.

  14. אח שלנו תפנים, אין לנו טלויזיה שבה אפשר ליצור סיפור, ריגוש והפתעה יש לנו נייר וזהו, אז למה לא למצות את הכלי היחיד הזה עד תומו? שפו למימד! אני כבר מחכה לשפן הבא.

  15. ברהל’ה כתב:

    אח שלנו תפנים, אין לנו טלויזיה שבה אפשר ליצור סיפור, ריגוש והפתעה יש לנו נייר וזהו, אז למה לא למצות את הכלי היחיד הזה עד תומו? שפו למימד! אני כבר מחכה לשפן הבא.

    אתה מכיר את “עונשו של הבדאי”?

  16. ענק. מדויק ונטול קרדיטים, כמו תמיד במימד.

  17. • מאת אחת שיודעת:
    @ דודי:
    איפה כותב לך?

    לא הבנתי???????????????

  18. אין ספק שמימד טובים בביצוע מועתק או לא, זה מבוצע מעולה ונקי.
    ברוש כתב:

    והשני לא נוגע?!

    רק פעם אחת התליט”א שלי ביקשה ממני שאנפה לה קמח. עד היום אני מרגיש את כף היד הימנית העייפה.

    ואתה בטוח שהכאב קשור לקמח ?

  19. פנינה עוררת את סקרנותי ובדקתי 25 עמודים אחורה,
    מתברר שמימד בחברה טובה בעניין הקרדיטים!
    חוץ מגל שכנראה דוחף מודעות לפשקוויל כולל כל הקרדיטים,
    גם אחרים לא מנדבים שמות. אבל בינינו למה זה כ”כ מעניין?
    אלא עם כן את נוגעת בדבר…

  20. צר לי אבל אני חייב
    מדובר בהעתקה של קמפיין ליכין שנעשה ע”י אפיקים
    הקמפיין של קונפלקס אלוף עלאק עמרי כספי פשוט זוועה לא יודע איך מימד לא הסבירו שהשם אלוף לא אומר מאומה עבור רוב מכריע במגזר (לא נכנס ליתד)
    לכל המתפעלים מהרקסונה העתק מושלם מהקמפיין בכללי
    מילה טובה למימד, הם לפחות לא מנסים להרוס נתנו להם אדפטציה הם לא מנסים להעמיס טקסטים. נקי, יפה ומקצועי.

  21. מסכים איתך שהרעיון לא כ”כ מבריק אבל אי אפשר שלא להתפעל מהביצוע המבריק!

  22. מתחילת הקיץ מימד משתוללים עם קמפינים מדהימים משום מה הם לא מבינים שמה שטוב לעומרי כספי ולעדת מעריציו לא טוב לציבור החרדי
    המילה אלוף מיתרת ………..

  23. נו במ’ת
    אין פה קונספט, אין שפת מותג.
    יש פה העתקה ברורה של רעיון שאפיקים ביצעו בעבר ל’יכין’
    הביצוע אכזבה גדולה.
    וכולם מתלהבים פה כעדר בבונים שגלשו מן ההר.
    וזה מבלי להתעלם מההצלחה המטאורית של מימד בהשגת תקציבים חדשים.

  24. “כעדר בבונים שגלשו מן ההר”??

    אתמהה…

    לא צריך להכנס להגדרות פלנינג מעיקות הבנויות מתילי קונספטין ותת מותגין, כולה מודעה יפה נקיה ומוכרת.
    עבודה נהדרת!

  25. לכל מי שחש מוטרד מה’אלוף’ של קורנפלקס:
    אולי אתם מצפים שיכתבו:
    הגודויל הבא הוא… אתה?
    גדוילים אתם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן