מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
פעילות אמביינט ייחודית נערכה לאחרונה בקריית צאנז בעיר נתניה > הקמפיין נעשה במהלך חודש תשרי לפרויקט המגורים החדש ‘הר יונה’ שבנצרת עילית, המשווק בעיקר בקרב חסידויות שונות > מסתבר שכדי למכור דירות, צריכים הרבה יותר ממודעות פרסום > כנסו לגלריה
P1010733
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פעילות אמביינט ייחודית נערכה לאחרונה בקריית צאנז שבעיר נתניה, לפרויקט המגורים החדש ‘הר יונה’ שבנצרת עילית, המשווק בעיקר לקהל החסידי.

מסתבר שכדי למכור דירות, צריכים הרבה יותר ממודעות פרסום. עם תובנה זו, פעלו משרד הפרסום וההפקות ‘יותר’ של חיים הלברשטאם ויזמי הקריה החרדית ‘הר יונה’ בקרב חסידי צאנז.

הקמפיין נעשה במהלך חודש תשרי במרכז החסידות בקרית צאנז בנתניה, כאשר אלפי החסידים מרחבי הארץ והעולם מגיעים לשהות במחיצת האדמו”ר שליט”א.

P1010567

P1010733P1010575P1010627P1010636P1010650P1010719P1010728P1010736P1010739P1010752P1010756P1010760

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. רעיון לעוס לעייפה.
    אגב, הסיפור של הר יונה גמור.

  2. {לא חייבים להעלות ידיעה על כל משהו שולי שקורה}

  3. אני נדהם פה מטוקבקיסטים מרירים חסרי כבוד עצמי, קשה לכם לפרגן?

    פעילות לא שגרתית, מפתיעה, מעוררת הרבה עניין. רציתם שבכל בית בקריה ידברו על הפרויקט החדש? קבלתם את זה בגדול. לא הייתה כאן, למיטב הבנתי, כוונות מכירתיות אלא פשוט לעורר דיון.

    זה נעשה בצורה מכובדת, מעניינת ומושכת את העין. מה כל כל קשה לפרגן כשאפשר?

    חיים הלברשטאם, בהצלחה בהמשך.

  4. כבר היתה דברתי אמורה לחיים עצמו, ואחזור על זה כאן.

    יופי טופי של עבודה. בתקופת תשרי העמוסה מודעות בכל פינה באים שלטים אלו ומצליחים לתפוס את כל תשומת הלב ולעורר שיח על הפרויקט בצורה מעוררת התפעלות, ובעלות נמוכה יחסית לחשיפה הגדולה.

    אין כאן מהלך גאוני מורכב, יש כאן חשיבה יצירתית ויציאה קטנה מהקופסה הגדולה.

  5. @ נועם:

    למה הר יונה גמור? פרט, נמק, דווח.

  6. @ מושי
    כשיש נושאים מעניינים על הפרק אתה צודק.

  7. עזבו אותכם מהר או יונה .

    הילד באמת יצירתי !
    שאפו

  8. לא יאומן לאיזה רמות של אי פרגון אנשים פה יכולים להגיע

    עבודה מדהימה ומענינת
    ללא ספק יציאה מהקופסה ועמידה באתגר הקשה כ”כ של גירוי אנשים לפרסום ויצירת ענין ובאזז
    לא יודע מי זה יותר
    אבל שאפו ענק

    (אגב, מי זה יותר?)

  9. יופי של רעיון.
    בטוח שהוא נולד במוחו של הלברשטם עצמו?

  10. מזה משנה של מי הרעיון?

    מספיק שזה הרים גבות ועורר כחכוח קל, וזה עובד.

    אהבתי.

  11. ודאי שזה משנה של מי הרעיון
    אבל מה כ”כ קשה להאמין שזה רעיון של מישהו?
    חסר אנשים מוכשרים בשוק?
    מי זה יותר?

  12. לייביש כתב:

    חיים הלברשטאם, בהצלחה בהמשך.

  13. אין ספק כי היה זה גימיק מעורר התפעלות [וכמובן גם מעורר תשומת ליבם של
    העוברים ושבים…] במיוחד, המשלב יצירתיות וגימיקיות ביצירת ‘באז’ וגרימת
    רעש והפיכה לשיחת היום בקרב תושבי השכונה, וכמובן חשיבה מחוץ לקופסא.
    דבר זה לכשעצמו ראוי ונכון, ולאיש ההוגה, היוזם, המפיק והמבצע מגיע מדליות
    וצל”שים. אך בוודאי שאין ביצירת רעש והפניית אור הזרקורים לשלטי חוצות
    כדי לגרום לפלוני להחליט על רכישת דירת פנטהאוז במרומי הר יונה שבנצרת
    עלית…
    כמובן שזה מועיל למיתוג ולידיעה והכרת הקהל במוצר, אך כל זאת טוב כל זמן
    שמדובר בביסלי או בנעליים אבל כשמדובר על רכישת דירה שמחירה עולה על
    חצי מליון ש”ח, צריך גישה שונה ואחרת!
    [את פירות ותוצאות שלטי החוצות ניתן לראות ברשימת הנרשמים…]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן