גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עולם המזכרות הפך להיות נהר שוצף וגועש בשנים האחרונות. לכולם יש רעיונות טובים יותר, הברקות טובות פחות > חברת ‘שמחונים’ יצאה בקמפיין רחב שמטרתו להגדיל את נתח השוק שלה בעולם המזכרות > הטיימינג מושלם. גם הקו העיצובי. המכירות? גודלות > כנסו
לעיתונים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עולם המזכרות הפך להיות נהר שוצף וגועש בשנים האחרונות. לכולם יש רעיונות טובים יותר, הברקות טובות פחות, אם לא מדובר על מוצר שהוא יצירת מופת בסכום הגון, כמעט וקשה להבחין בהבדל בין המוצרים והמייצרים.

בשבועות האחרונים העלתה חברת ‘שמחונים’ קמפיין פרסומי תחת הסלוגן ‘שמחונים – מתנה שנשארת בזיכרון’. יש לציין את הטיימינג המושלם – עונת השמחות והשמחות ואת הקו הנקי שצבוע באדום. בשמחונים טוענים שגם המכירות עולות, אז מי אנחנו שנתלונן?

מודעה שנשארת בזיכרון 1
מודעה שנשארת בזיכרון 2

מודעה שנשארת בזיכרון 3

מודעה שנשארת בזיכרון 4

קרדיט: פלנינג: רחל רוזנברג – להב | קופי-קריאייטיב: אסתי שושן | יח”צ: יוסי צלניקר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. לא יודע מי זו האסתי שושן הזו
    אבל זה שם שיישאר בזיכרון
    😛

  2. סדרת פרסומים נהדרת שנשארת בזיכרון,
    אבל אם בשמחות עסקינן, אז למה בפונט של מודעת אבל??? 🙁
    לא יכלו להשתמש במשקל בלאק של הטקסט??

    חבל…

  3. הטשטוש של המלים אמור לבוא מצד שמאל…
    לא מימין.
    כך זה כשחולפים על פני תמונה במהירות

  4. @ לייקי
    הפונט של מודעות האבל, על הזמן שלא ישוב…

    @אלי
    השובל מימין מרמז: כרגע הגיע האופרוף/ברמצוה, בעוד רגע זה יחלוף.
    אם השובל היה משמאל למילה, זה אומר שזה כבר חלף…

    @ אני
    מי ביקש ממני להיות הדובר של המעצבת/קופירייטית/ארטית/קריאייטיבית
    אני פשוט צריך לשתוק. זהו שתקתי!

    אה, רק עוד משהו אחד.
    הפרסומת פצצה!

  5. אם יש לו כסף לשפוך עמודים שלמים במשך 3 שבועות, ברור שזה עובד.
    האמת, נמאס מוקסברגר, וזה נראה אחרת קצת.

  6. ניייס נייס,
    גם סגנון המוצרים נקי ומאופק יותר.

  7. זאת ההיא שהיתה כותבת טורים בחדשות משפחה לצד איוריו של אבישי חן?
    התקדמות או נסיגה?

  8. גם במודעת קול ברמה, הפלנינג שייך לגברת רוזנברג-להב והקרייאטיב סלש קופי שייך לאסתי שושן.
    מזכיר לי את קלמן וטרייסטמן.
    העיקר יוסי. וזהו.

  9. היום בהמודיע, מוסף הכלכלי, עמוד וחצי של כתבה מכבדת על שמחונים

    שאפו ליח”צ

  10. המסר עבר סמנו V

    העיצוב “עושה את העבודה” מה שנקרא,

    חבר’ה פרגנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן