WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
הפעם אנחנו לא מתמקדים בקריאייטיב, זה כבר באמת לא משנה • מה שמעניין אותנו זה מבצע ארד סייל שלא זכור לנו כמותו בגזרת הסלולר, כבר הרבה זמן • “קנה שני מכשירים כשרים ותקבל במתנה מכונת כביסה או מייבש כביסה או מקפיא” • מישהו פה אמר רמי לוי? • המשך יבוא…
pelephone
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

גשם של מתנות. כל חורף עם אותה כותרת נדושה – כל חורף מותג / משרד אחר משתמש בה. אך הפעם אנחנו לא מתמקדים בחוסר קריאייטיב, זה כבר באמת לא משנה, מה שמעניין אותנו זה מבצע ארד סייל שלא זכור לנו כמותו בגזרת הסלולר, כבר הרבה זמן:

“קנה שני מכשירים כשרים ותקבל במתנה מכונת כביסה או מייבש כביסה או מקפיא”. מישהו פה אמר רמי לוי?

אבל זה עוד לא הכל. המשך יבוא…

גשם של מתנות / מבצעים / הנחות 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. השמיים הכחולים והדשא הירוק- כבר נמאס!
    למרות שבגלל זה מזהים מיד את המותג, אבל זה כבר ממש משעמם לראותזה שוב!

  2. לאפיקים יש כאן בהחלט סיבה לתביעת דיבה.
    נגד יוצרי הפרינט, על שימוש לרעה בחתימתם…

    בעצם, מזה משנה, העיקר המכירות.

    למעשה, איך אומרים הארד סייל בעברית, מוכרים בקושי?

  3. הארד סייל זה עם ה’. או בלעז hard sale… ארד זה סוג של מתכת

  4. @ גיזמו:
    צודק. אם כי, זה תרגום חופשי שאינו מחוייב לכללים כלשהם. אבל אתה עדיין צודק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן