כמה וכמה משרדי פרסום עברה בורסלינו מאז החליטה הנהלת החברה האיטלקית לפתוח חנויות מותג משלה בישראל. בחודשים האחרונים הפעילות הפרסומית והשיווקית נעשית בידי משרד הפרסום מילר פוינט,שיצא לאחרונה בפעילות חשיבה מקורית לבורסלינו.
במסגרת הקמפיין מתפרסם כתב חידה בעיתונות החרדית, כאשר מפצחי כתב החידה ייכנסו להגרלה על שלושה כובעי ‘בורסלינו’ במתנה.
למרות גילו הצעיר של משרד הפרסום מילר פוינט, הספיקו המילרים לעשות מספר קמפיינים בהיקפים יפים, שיכולים להצעיד אותם קדימה בדירוג משרדי הפרסום במגזר.
7 תגובות
מילר בהחלט פגעו בפוינט!
אפי’ נורת הליבון של אדיסון כבר יורדת מקוי הייצור ונאסרת למכירה…
והבורסלינו עדיין לא נס ליחה…
קמפיין יפה מאוד, סחטיין על הגיוון..
אפשר לתת לחברה האלה עצה קטנה על מנת שיקבלו ולא ע”מ לקנטר?
הדרך היחידה בה הם יצליחו להתקדם זה אם הם ישנו את גישתם המתנשאת, המשרדים השיתופיים והיורדים לעם הם הם אלה שיצליחו, לא אלו שיושבים במגדלי השן..
חוץ מזה שהם מנסים למתג את בורסלינו כמותג חושב ושכלי – או בקיצור ישיבשערי, כמו שכתבתם.
לא אהבתי שום דבר במודעות הללו.
מותג אופנתי נחשב, לא אמור לעשות פעילויות חשיבה של חידוני לילדים. נו באמת, עברנו את זה.
המשך…
תמצאו דברים יותר נחמדים שיושבים על התובנה שהעלתם.
לפחות הם לא שמו את אלברט איינשטיין או מאפיונר איטלקי..
שימי כתב:
זו אמורה להיות הודעת נעיצה לכל המשרדים היושבים להם אי שם במעמקי השן הגבוה בת”א או בגב”ש (גבעת שמואל, גבעת שאול)… שימו לב לשינויים שקורים בשוק אל תעשו את מה שכל המשרדים האחרים עושים, תפתחו חשיבה עצמאית ומתאימה עבור הלקוחות שלכם.
אם הציבור השתנה והתחיל להנות ממדיה בנט, תנו את זה ללקוח, אם הלקוחות מתאימים לדוברי שפות אחרות תציעו את זה ללקוח.
תזרמו עם השוק ולא עם העדר..
בהצלחה!
מוישי מילר היקר
העבודה שאתה עושה מדהימה
אך תיזהר שבורסלינו לא יעזבו אותך בתוך שנה