גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
חופשה בחורף. לא משהו שהיינו חושבים עליו מבלי שהיו שוטפים לנו את הראש בפרסומות • בחברת התיירות ‘וינטר קלאב’  יצאו בפרינט מצוייר ומשובב עין, פרי מכחולו של מוטי הלר. אין ספק, זהו פרסום מעניין שתופס את העין • פרינט ללא הדרת נשים
sunrise
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חופשה בחורף. לא משהו שהיינו חושבים עליו מבלי שהיו שוטפים לנו את הראש בפרסומות. אבל כנראה שהחורף בדרום הארץ בואכה אילת, יותר קרוב לקיץ. במזג האויר כמובן, לא במחירים. אלו צונחים בתקופה הזאת במאות אחוזים.

כבר כמה שנים שחברת התיירות ‘וינטר קלאב’ מארגנת חופשות במג’יק סאנרייז קלאב בקיבוץ אילות, בעיקר בתקופת החורף. לאחרונה הם יצאו בפרינט מצוייר ומשובב עין, פרי מכחולו של מוטי הלר. אין ספק, זהו פרסום מעניין שתופס את העין.

פרינט ללא הדרת נשים (הקליקו להגדלה)

א געזונטע ווינטער 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. לא רוצה להיות מדי ביקורתי.

    אבל נופש לא מוכרים עם ציור של המוני חרדים מיוזעים וילדים משתוללים.

  2. @ נטע נינארי:
    יש צדק בדבריך.
    ואולם במקרה הזה, לדעתי הם קלעו בול.
    הם היו צריכים להתגבר (ובכח) על בעיית התדמית המתירנית והקלוקלת שהם קיבלו מועדות ואיסורים למיניהם.
    אי לכך הם בנו את הפרסום הזה, שבעצם סגנונו אומר ‘חרדי’ ‘שטיבלאי’. גם בלי הפרטים עצמם שבהם הנופשים לומדים דף-היומי ושומעים שיעור בחסידות.

  3. כאחר שהתארח אצלם בשנה שעברה (ובעז”ה גם השנה), אני יכול להגיד לכם שלא היה ולא יהיה!
    זהו נופש מדהים ומושקע שלא ראיתי כמותו במקומות אחרים!
    כך גם הנושא של הכשרות והפרדה, הם מאוד השתדלו וגם הצליחו!
    אבל עזבו, אין כמו הבית, אני מעדיף שיהיו שם כמה שפחות אנשים, למה שאני ירצה מלון עמוס…. (-:

  4. אף פעם לא התחברתי לאסכולה הסוברת שכל מה שמוכרים למגזר מוכרים כמו טשולנט.

    ומילה על קהל היעד, יש מצב שאלו שיש להם זמן לעיין בניואנסים אין להם את הכסף לשלם עליהם?

  5. שלום רב

    כשהעיתונים מפוצצים עם פרסומות לאתרי נופש, וכל הפרסומות דומות אחת לשנייה צריך לתת משהו שונה בנוסף לפרסום הרגיל, כי הקורא לא מבחין בין חברת נופש אחת לשנייה כי בתמונות כולם מראים לו את אותה בריכה ואת אותו בר, ולמה שהוא ייקח את וינטר קלאב ולא חבילה אחרת, לכן ההתמקדות בטשולנט’ וכד’ זה לא העיקר, העיקר זה שאנשים יראו וידברו על זה…

    דעתי האישית בלבד

  6. לדעתי הציור כמה שהוא מושך
    לדעתי הוא לא פונה לקהל יעד הנכון, ( קצת יותר ילדותי ופחות יוקרתי)
    כמו שאר הפירסומות שלהם לאחרונה!

    ולגבי החופש נראה מבטיח!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן