מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
כבוד למגזר: אור רייכרט ועידו שוורצמן, ארטדיירקטורים במשרד הפרסום ‘אפיקים’ זכו בתחרות קריאייטיב ייחודית שהתקיימה בין משרדי הפרסום הישראלים, לאחר שגברו על כ-20 עבודות שונות של משרדי פרסום שנוצרו לקידום אג’נדה בינלאומית כנגד תופעת זיוף קמפיינים לצורך הגשתם לתחרויות פרסום >> כל הפרטים בפנים
אור רייכרט (מימין) ועידו שוורצמן
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אור רייכרט, 28 ועידו שוורצמן, 33, ארטדיירקטורים במשרד הפרסום ‘אפיקים’ זכו בתחרות קריאייטיב ייחודית שהתקיימה בין משרדי הפרסום הישראלים בחסות מגזין Forbes, פסטיבל הפרסום הבינלאומי White Square וקבוצת ה-Mizbala, לאחר שגברו על כ-20 עבודות שונות של משרדי פרסום שנוצרו לקידום אג’נדה בינלאומית כנגד תופעת זיוף קמפיינים לצורך הגשתם לתחרויות פרסום.

ארטדיירקטורים מ'אפיקים' זכו בתחרות פרסום של המזבלה 1
אור רייכרט (מימין) ועידו שוורצמן

מבין השניים, רייכרט – ארט, מאייר וקריקטוריסט, נבחר לטוס ולייצג את ישראל כשופט בפסטיבל White Square, אשר יתפרס על פני שלושה ימים במחצית חודש אפריל במינסק, בלארוס.

הקמפיין הזוכה של הצוות הציג לוגואים של משרדי פרסום מובילים בעולם עם טוויסט עיצובי, תחת הקונספט ‘אל תזייף את עצמך’. במקום השני זכתה מודעה של גלר נסיס פובליסיס ישראל, במקום השלישי מודעת דד-מן של עידן קרביץ והדר בללי ובמקום הרביעי מודעת ‘אידיוט’ של רן הרץ. ארבעת המודעות תופענה בין היתר גם במגזין Forbes המודפס של חודש מאי. ברכות.

קבלו את הפרינטים הזוכים:

fake3_Page_1-785x1155 fake3_Page_2-785x1155 fake3_Page_3-785x1155 fake3_Page_4-785x1155

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. איאילו היה זכר לגאונות שלהם לפועל היוצא, מילא!

  2. מענין שעוד לא ראינו אפילו רסיס מה”גאונות” הזאת במודעות אמיתיות אצלינו,או שיותר חשוב לארטים האלו התחרויות?יכול להיות?

  3. והם עובדים באפיקים? בטוח? כן?

    כי אם לשפוט את העבודות של המשרד, הם לא נגעו שם בעכבר כבר כמה שנים…

    כבוד על המודעות והזכיה בתחרות!

  4. אני רוצה להחמיא מכל הלב,
    אך אני לא בטוח שביצוע המודעות המופיעות פה, נבע מתובנה מלאה שלהם.
    אני מנחש שרעיון המיתוג שבוצע ע”י ערן טלמור ל”מוהר”ן מברסלב” שימש כהשראה.
    הביצוע של ערן טלמור די מוביל לחשיבה בסגנון שמוצג פה.

    קישור למיתוג “מוהר”ן מברסלב”
    http://www.prog.co.il/showthread.php?t=90639

    ובכל זאת אחמיא, כיון שזה עדיין מאוד מגניב ששניים משלנו זכו!!!

  5. אם הם העתיקו את הרעיון ממישהו, הרי שמדובר בהגדרה מחדש של המושג “חוצפה ישראלית”. בכל מקרה הפרגון כולו שלהם

  6. אי אפשר לזייף הצלחה

    רעיון גדול, כל הכבוד!

  7. dony כתב:

    חיקוי של פרוג עם הקוקה קולה…

    אפשר לומר חיקוי של תגובה ?
    למרות שאני חושב שהיו שם מודעות מיוחדות יותר, ללא ספק הבחורים מוכשרים מאוד .. המודעה חדה ועם דקויות מצליחה להעביר מסר נקי.
    תכלס אי אפשר לשכוח שעבודת קריאייטיב תלויה אך ורק ברמת כותבי הבריף ודו”ק.

  8. גאווה מגזרית בזירה העולמית.
    תפרגנו לעצמכם אנשים.

  9. מברוק ענננננננננננננננק!

    יאאלה לפרגן,יש כמה קרציות כאן שקשה להם..
    בקרוב אצלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן