מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
beer-drive-menta
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אתם בוודאי זוכרים את תחרות הפרסומות של אתר פרוג בשיתוף פרסומי ישראל כנגד הקטל בכבישים, פרינט אחד שנעשה במשרדי פרסום מנטה אמנם לא השתתף בתחרות אבל הוא נשלח אלי למייל ומאז הוא שוכב אצלי כבר הרבה זמן כשומר מסך של המחשב, עכשיו כשהבלוג הזה קם על תילו, הרגשתי צורך לשתף אותכם בפרינט היפיוף הזה.

הפוטומונטז’ המדהים של הכוס בירה והנר נשמה, ביחד עם הפרפרזה לסלוגן של גולדסטאר יצא ענק לטעמי…
להגדלה קליק על התמונה.

גבר לא שוטה, גבר מעצב אחלה פרסומת 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. וואו!
    וואו!
    וואו!
    זה בהחלט הפרינט הטוב ביותר שראיתי מזה זמן רב במגזר החרדי..

    כבוד ל’מנטה’ האלה (מי הם בכלל?!)

  2. פרסומת זוכה מבחינתי!
    בהחלט מהטובות שראיתי בזמן האחרון…

  3. מעולה!

    אחד מהטובים שראיתי (על אף שזה שעשו את הנר גם בכוס הופך את החלקים הצדדים לשחורים שקופים לא ברורים..)

    מילא, גם אם היה משתתף לא היה זוכה.
    איך יודעת?
    ע”ע הפרסומת שזכתה..

  4. הפרינט מעולה. לגבי הזכייה, אולי הוא כן היה זוכה. אך הכוס מזכירה יותר קולה מאשר בירה.

  5. מעולה מעולה….

    חזק, ומעביר את המסר חד וברור…

  6. צודק, כי זו באמת לא ממש כוס קולה..
    לגבי הזכייה – יש לי הרגשה שזה היה מעט מכור מראש..
    היו פרינטים הרבה יותר מוצלחים לדעת הרבה אנשים – מאשר הזוכה.

  7. רעיון יפה, אבל קודם כל החיבור בין הנר לבירה צורם ולא מספיק נקי שני הטקסט הזה לא עובר בציבור החרדי “גבר לא שותה”!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן